سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

معرفی نفرات برتر مسابقات تکواندو نونهالان پسر در استان بوشهر

با اعلام رئیس هیات تکواندو استان بوشهر نفرات برتر مسابقات تکواندو قهرمانی استان پسران در رده سنی نونهالان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر؛ سید جلال سید مردانی اظهار کرد: مسابقات کیوروگی (مبارزه) نونهالان پسر به مناسبت دهه مبارک فجر و روز شهرستان جم با حضور دوراهکی معاون ورزش حرفه ای اداره کل ورزش و‌جوانان استان ، سید محمد احمدپور فرماندار و خلیل قاسمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم و شرکت ۸۳ تکواندوکار از باشگاه‌های شهرستان‌ استان بوشهر به میزبانی هیات تکواندو شهرستان جم برگزار شد.

وی بیان کرد: در وزن نخست حسین زائر محمدی از (باشگاه حججی بوشهر) قهرمان شد و امیر علی محبی از (باشگاه کسرا بوشهر) مقام دوم و عارف نصاری از (باشگاه استارت جم) و آرسام کشاورز از (باشگاه ساعی بوشهر) به ترتیب سوم و سوم مشترک شدند و در وزن دوم نیز اهورا احمدی (باشگاه کسرا بوشهر)، ابولفضل صفاریان( استارت جم) به ترتیب اول و دوم شدند و امیر محمد نوبخت (باشگاه کانون) و حسن حیدری (باشگاه استارت جم) به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

سید مردانی ادامه داد: در وزن سوم نیز محمد رجب پور (باشگاه گناوه) و مهراد ناصری (باشگاه استارت جم) به عنوان‌های نخست و دومی رسیدند و پویان امیری (باشگاه رزم) و امیر قاسم خلیلی از (باشگاه ستارگان) مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: در وزن چهارم امیر علی نجفی و پوریا تازش از (باشگاه پردیس) به ترتیب عنوان‌های نخست و دومی کسب کردند و دانیال اله یاری (باشگاه استارت جم) و آریا خلیفه آوای (باشگاه رزم) رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر گفت: در وزن پنجم پارسا تابان (باشگاه ساعی بوشهر) و ابولفضل احمدی (باشگاه مادری) اول و دوم شدند و محمد رستمی (باشگاه گناوه) و محمد مظفری (باشگاه استارت جم) به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

وی اظهار کرد: در وزن ششم نیز پوریا نصاری(باشگاه استارت جم) و امیر پرند (باشگاه رزم) اول و دوم شدند و مهدی زیارت از (باشگاه حججی) به مقام سوم دست یافت.

سید مردانی عنوان کرد: در وزن هفتم ماهان مرادزاده (باشگاه استارت جم) و مهران حاجیانی (باشگاه کسرا) به ترتیب عنوان برتر را به خود اختصاص دادند و عباس علیزاده (باشگاه کسرا بوشهر) و وحید امامی (باشگاه پردیس) به سوم مشترک دست پیدا کردند.

وی عنوان کرد: در وزن نهم نیز عرشیا بازوبند (باشگاه پردیس) و  مهدی محمدی (باشگاه کسرا) اول و دوم شدند و محمد داراب پور (باشگاه حججی) و محسن گوهری (باشگاه کسرا) به عنوان سوم مشترک دست پیدا کردند.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر گفت: در وزن دهم به عنوان وزن پایانی نیز امیر حسین پور و نیما ثابت قدم اول و دوم شدند و کسرا صفایی به عنوان سوم دست پیدا کرد.

وی یادآور شد: در این رقابت‌ها محمد رجب پور (باشگاه گناوه) به عنوان فنی‌ترین بازیکن، اسماعیل پلنگی فنی‌ترین مربی و هادی عرب زاده به عنوان داور نمونه معرفی شدند.

سید مردانی در پایان خاطر نشان کرد: استارت جم، پردیس جم و کسرا بوشهر به ترتیب عناوین اول تا سوم تیمی را به خود اختصاص دادند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده