سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

 ششمین دوره رقابت های بین المللی ریاست فدراسیون جهانی؛

در روز نخست ۳ طلا سهم ایران و یک طلا سهم ارمنستان / صبا بیکی برنزی شد

روز نخست از ششمین دوره مسابقات تکواندو بین المللی جام ریاست فدراسیون جهانی (پرزیدنت کاپ) در گروه بانوان با شناخت نفرات برتر چهار وزن اول به پایان رسید.

به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از روابط‌عمومی هیئت تکواندو استان گلستان، ششمین دوره رقابت های بین المللی جام ریاست فدراسیون جهانی صبح روز جمعه ۲۷ بهمن ماه با حضور ۳۹۲ تکواندوکار از کشورهای هند، افغانستان، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، نپال، اردن، پاکستان، ارمنستان، مغولستان، عمان، عراق و تیم پناهندگان به همراه نمایندگان کشورمان در خانه تکواندو آغاز شد. 

در روز نخست رقابت‌های بخش بانوان، تکواندوکاران اوزان ۴۶-، ۵۳-، ۶۲- و ۷۳- کیلوگرم به مصاف هم رفتند که سه طلا سهم نمایندگان کشورمان بود و طلای چهارم را تکواندوکاری از ارمنستان به خود اختصاص داد.

گفتنی است، در روز نخست این دوره از رقابت ها، صبا بیکی تکواندوکار نوجوان گلستانی وزن ۵۳ - کیلوگرم توانست در بازی اول خود مقابل شاپرک نجفی از ایران، بازی را با نتیجه ۲ بر ۱ از آن خود کند. بیکی در مرحله بعد مقابل بازیکنی از قزاقستان قرار گرفته که توانست با نتیجه ۲ بر صفر بازیکن قزاقستان را از دور رقابت‌ها خارج نماید. صبا بیکی در بازی سوم خود مقابل غزل سلطانی قرار گرفت. بیکی بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به سلطانی واگذار کرد و به مدال برنز دست یافت.

مشروح خبر را می‌توانید از طریق کلیک بر روی )لینک)    مشاهده کنید 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده