سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

چهار طلای روز نخست به تکواندوکاران ایران رسید / مهدی کاووسی طلایی شد

روز نخست از سی و سومین دوره مسابقات تکواندو بین المللی جام فجر در گروه آقایان با برتری چهار تکواندوکار از کشورمان به پایان رسید.

به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از روابط‌عمومی هیئت تکواندو استان گلستان، سی و سومین دوره رقابت های بین المللی جام فجر در گروه مردان، در روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ با برگزاری مبارزات اوزان ۵۴-، ۶۳-، ۷۴- و ۸۷- کیلوگرم به میزبانی خانه تکواندو آغاز شد، که هر چهار طلای روز نخست را نمایندگان کشورمان کسب کردند.

گفتنی است، در روز نخست این دوره از رقابت ها در بخش آقایان، مهدی کاووسی تکواندوکار گلستانی وزن ۷۴ - کیلو گرم توانست در بازی اول خود مقابل علی صفری از ایران، بازی را با نتیجه ۲ بر صفر از آن خود کرده تا در مرحله بعد مقابل هادی خالقیان از ایران قرار گرفته تا بتواند با نتیجه ۲ بر صفر این بازیکن را از دور رقابت‌ها خارج نماید. کاووسی در بازی سوم خود مقابل مکست اورینباسار از قزاقستان نیز توانست این بازیکن را با نتیجه ۲ بر ۱ پشت سر نهاده و در بازی چهارم مقابل امیر محمد بخشی از ایران قرار گیرد. کاووسی در مقابل بخشی بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به نفع خود تمام کرد تا بتواند برای اولین بار هیئت تکواندو گلستان را صاحب مدال طلا این دوره از رقابت‌ها کند.

مشروح خبر را می‌توانید از طریق کلیک بر روی )لینک) مشاهده  کنید

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده