سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

چهار طلای روز نخست به دختران ایران تعلق گرفت / صبا بیکی نائب قهرمان شد

روز نخست از سی و سومین دوره رقابت‌های تکواندو بین المللی جام فجر در گروه بانوان با شناخت نفرات برتر چهار وزن اول به پایان رسید.

به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از روابط‌عمومی هیئت تکواندو استان گلستان، سی و سومین دوره رقابت های بین المللی جام فجر صبح روز دوشنبه 23 بهمن ماه با برگزاری مبارزات اوزان ۴۶-، ۵۳-، ۶۲- و ۷۴- کیلوگرم در گروه بانوان به میزبانی خانه تکواندو آغاز شد. در روز نخست هر چهار دیدار نهایی را تکواندوکاران کشورمان برگزار کردند.

این دوره از رقابت‌ها با حضور ۳۴۹ تکواندوکار از کشورهای هند، افغانستان، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، نپال، اردن، پاکستان، ارمنستان، مغولستان، عمان، عراق و تیم پناهندگان به همراه نمایندگان کشورمان به مدت چهار روز در خانه تکواندو برگزار می شود. 

گفتنی است، در روز نخست این دوره از رقابت ها، صبا بیکی تکواندوکار نوچوان گلستانی وزن ۵۳ -کیلو گرم توانست در بازی اول خود مقابل مریم سادات بلوکی از ایران، بازی را با نتیجه ۲ بر صفر از آن خود کرده تا در مرحله بعد مقابل نودیرا اخمدوا از قزاقستان قرار گرفته تا بتواند با نتیجه ۲ بر صفر بازیکن قزاقستان را از دور رقابت‌ها خارج نماید. بیکی در بازی سوم خود مقابل نیکی یوسفی نیز توانست یوسفی را با نتیجه ۲ بر ۱ پشت سر نهاده و در بازی چهارم مقابل غزل سلطانی قرار گیرد. بیکی در مقابل سلطانی بازی را با نتیجه ۲ بر ۱ به سلطانی واگذار کرد و به مدال نقره این دوره از رقابت ها دست یافت.

مشروح خبر را می‌توانید از طریق کلیک بر روی (لینک) مشاهده کنید.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده