سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

حجی زواره: حضور در رقابت های بین المللی برای تجربه اندوزی عالی است

قهرمان پیشین تکواندوی جهان: ورزشکاران ما میانگین سنی پایینی دارند و هر چه مسابقه شرکت کنند، قطعا تجربه آن ها بیشتر می شود.

مسعود حجی زواره قهرمان پیشین تکواندوی جهان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو و در ارتباط با برگزاری سی و سومین دوره رقابت های بین المللی جام فجر اظهار کرد: این دوره از مسابقات سطح فنی قابل قبولی داشت و نزدیک 12 کشور در این رقابت ها حاضر بودند . البته یکی از دلایلی که کمتر از گذشته در این رقابت ها شرکت کردند برگزاری مسابقات فجیره بوده است. در رویداد های آتی حتما کشورهای بیشتری در این مسابقات حاضر می شوند.

وی ادامه داد: ایران یکی از تیم های بزرگ دنیا است و با مقایسه مسابقات این دو روز می توان گفت بازیکن های خوبی  مانند پاکستانی ها در این دوره رقابت ها شرکت کردند.

حجی زواره افزود: کشورهای دنیا در حال پیشرفت هستند و ما هم به همین منوال هستیم. امیدوارم تیم ما هم نتایج مطلوبی را در تمامی رقابت ها کسب کند.

قهرمان اسبق جهان تاکید کرد: ورزشکاران ما میانگین سنی پایینی دارند و هر مقدار مسابقه شرکت کنند و قطعا تجربه آن ها بیشتر می شود. باید از هادی ساعی و اصغر رحیمی دبیر کل فدراسیون تشکر کنم، چرا که شرایط خوبی را برای میزبانی فراهم کردند. ما اکنون باید از این میزبانی ها هم برای رنکینگ المپیکی ورزشکاران و هم برای جوان های خودمان استفاده کنیم تا میدان مسابقه را ببینند وراحت تر بتوانند در رقابت های بین المللی شرکت کنند.

وی افزود: تمامی ورزشکاران خصوصا بچه های تیم ملی عملکرد خوبی داشتند و بازیکنان ما هرروز بهتر می شوند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده