سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

کرمی: طلای رقابت های جام فجر هم تراز با قهرمانی آسیا است

سرمربی تیم ملی پاکستان گفت: کسی در رقابت های جام فجر موفق به کسب مدال شود هم ردیف با عنوان رقابت های آسیایی خواهد بود.

یوسف کرمی سرمربی ایرانی تیم ملی پاکستان در در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در ارتباط با سطح مسابقات بین المللی جام فجر اظهار کرد: مسابقات در ایران و خصوصا رقابت های  جام فجر همیشه سنگین بوده و بازی کردن با بازیکنان ایرانی همیشه سخت بوده است. الان هم که 4 تیم از ایران که جزو بهترین ها هستند در این رقابت ها حضور دارند.

کرمی افزود: البته کشور هایی که شرکت می کنند برای مدال گرفتن به میدان می روند اما کاری سختی است و به نوعی می توان گفت که اگر کسی در این رقابت ها موفق به کسب مدال شود آن مدال هم ردیف با عنوان قهرمانی رقابت های آسیایی خواهد بود و مدال با ارزشی برای کشور های خارجی محسوب می شود.

عنواندار رقابت های المپیک در ارتباط با شرایط تیم پاکستان در این رویدادها گفت: با 7 بازیکن در این رقابت ها شرکت کردیم و 2 ورزشکار ما برای اولین بار حضور در تورنمنتی را تجربه می کنند و سایر بازیکنانم هم شرایط خوبی دارند اما در کل برای تغییر دادن در هر زمینه ای نیاز به زمان وجود دارد . البته تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

قهرمان اسبق جهان درباره سطح عملکرد تکواندوکاران کشورمان اظهار کرد: باید خصوصا در باشگاه ها بیشتر تلاش و کار شود. با یک ضربه چرخی و 4 یا 5 امتیاز کل نتیجه یک بازی تغییر پیدا می کند. و به نظر من بازیکنان ایران باید کمی با شهامت بیشتری به میدان بروند و ریسک و خطرپذیری بیشتری را از خود نشان دهند و مطمئن باشند هم ضرر نخواهند کرد.

کرمی درباره برگزاری مسابقات در خانه تکواندو شرایط برگزاری این مسابقات گفت: جام فجر یکی از قدیمی ترین تورنمنت های دنیا است و تجربه کافی را در این زمینه داریم و اتفاقات خوبی را در طول برگزاری مسابقات شاهد بودیم.

وی درباره حضور در 2 تورنمنت جام باشگاه های آسیا و جام ریاست فدراسیون جهانی گفت: متاسفانه تیم ما که وارد ایران شد همگی اکنون مریض شده اند و و در حال استراحت هسستند . به امید خدا اگر حالشان در این روزها بهتر شود حتما در هر 2 رویداد شرکت خواهیم کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده