سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

ملکوتی خواه: برای کسب این مدال سختی های فراوانی را تجربه کردم

قهرمان وزن 49- کیلوگرم جام فجر بانوان گفت: مسابقات سطح بسیار بالایی داشت و هر مسابقه برای من حکم یک فینال را داشت و در کل بازی های سنگینی را پشت سر گذاشتم.

مریم ملکوتی خواه  قهرمان وزن 49- کیلوگرم بخش بانوان رقابت های بین المللی جام فجر در در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در ارتباط با کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها اظهار کرد: سومین دوره ای است که در این رقابت ها حاضر می شوم و خدارا شکر می کنم که در دیدار فینال و مقابل حریفم موفق بودم و توانستم با قهرمانی خودم را اثبات کنم .

وی گفت: مسابقات سطح بسیار بالایی داشت و هر مسابقه برای من حکم یک فینال را داشت و در کل بازی های سنگینی را پشت سر گذاشتم.

ملکوتی خواه درباره حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا و جام ریاست فدراسیون جهانی گفت: در 2 مساابقات آینده شرکت می کنم و امیدوارم بتوانم مدال طلای خودم را در آن مسابقات هم تکرار کنم.

قهرمان وزن 49- کیلوگرم جام فجر در انتها گفت: برای کسب این مدال بسبار درد کشیدم و اذیت شدم و واقعا خدارا شاکرم و از زهرا شهریاری مربی ام و خانواده ام که کنارم بودند بسیار تشکر می کنم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده