سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

همایش اقتدار خانواده بزرگ تکواندو ذوالفقار گنبدکاووس 

جشن هِجدهمین سالگرد تاسیس باشگاه ذوالفقار گنبد کاووس در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دهه مبارک فجر و مبعث حضرت رسول اکرم (ص) برگزار گردید.

به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از روابط‌عمومی هیئت تکواندو استان گلستان، جشن هِجدهمین سالگرد تاسیس باشگاه ذوالفقار گنبد کاووس در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دهه مبارک فجر و مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، با حضور مسئولین شهرستان، اعضای هیئت مدیره، خانواده‌ها و مشارکت بیش از ۱۵۰ تکواندوکار در دو بخش آقایان و بانوان برگزار گردید.

در این مراسم از خانواده پاسدار شهید زنده یاد حسن آبشناس، مربیان و مدیریت بخش بانوان باشگاه تقدیر به عمل آمد؛ در این همایش از بازیکنان فنی، قهرمانان و برترین های اخلاق که عملکرد چشم گیر و مورد قبولی را در طول سال ۱۴۰۲ داشتند در دو بخش آقایان و بانوان همراه با اهدای لوح و تقدیرنامه مراتب تشکر به عمل آمد.

شایان ذکر است، در این همایش ابلاغ مسئولیت اعضای کمیته های استعدادیابی، مسابقات، آموزش و آزمون آکادمی استعدادیابی تکواندو ذوالفقار در دو بخش آقایان و بانوان اهدا گردید. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده