سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

حقیقی: با طلای این دوره عنوان سال قبل خودم را جبران کردم

قهرمان وزن 73- کیلوگرم جام فجر بانوان گفت : خوشحالم که موفق شدم مدال برنز سال گذشته ام را با کسب مدال طلا در این دوره جبران کنم.

الهام حقیقی  قهرمان وزن 73- کیلوگرم بخش بانوان رقابت های بین المللی جام فجر در در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در ارتباط با کسب مدال طلای این رقابت ها اظهار کرد: این دوره از رقابت ها دومین دوره ای است که در آن شرکت می کنم و خداراشکر توانستم با کسب عنوان قهرمانی و مدال طلا این بازی ها را تمام کنم.

وی افزود: سال گذشته در این رقابت ها مدال برنز را کسب کردم و خوشحالم که در این دوره توانستم با مدال طلا، عنوان سال گذشته را جبران کنم  و رنگ مدالم را عوض کنم.

حقیقی در ارتباط با شرکت در 2 رویداد آینده مسابقات تکواندو ( جام ریاست فدراسیون جهانی و جام باشگاه های آسیا ) بیان کرد: در هر دو رویداد شرکت کردم و امیدوارم این مدال طلا را در آن رقابت ها نیز تکرار کنم.

قهرمان وزن 73- کیلوگرم در انتها عنوان کرد: از تمامی مربی های پایه خودم نیز برای زحمت های فراوانی که برای من در این مدت کشیدند،  تشکر می کنم

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده