سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو؛

مسابقات جام فجر حکم رقابت های انتخابی برای ملی پوشان کشورمان را دارد

لیلا سلیمی گفت: اکثر قهرمان های کشورمان در این رقابت ها حضور دارند و این بازی ها محک خوبی برای آن ها است که به نوعی انتخابی برای بازیکنان خودمان نیز محسوب می شود.

لیلا سلیمی نایب رئیس بانوان فدراسیون در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در ارتباط با برگزاری روز اول مسابقات بین الملللی جام فجردر  بخش بانوان اظهار کرد: سی و سومین دوره رقابت های بین المللی فجر رو در روز های 23 و 24 بهمن  برگزار خواهد شد.  روز نخست مسابقات اوزان فرد(46-، 53-،63- و 73- کیلوگرم) در جریان است. 

وی ادامه داد: برای حضور در این مسابقات تکواندوکاران 12 کشور ثبت نام کرده بودند که روز گذشته و در زمان وزن کشی تنها جمهوری آذربایجان، افغانستان و تکواندوکاران داخلی حضور داشتند و امیدوارم امروز برای وزن کشی کشور های بیشتری حاضر باشند.

سلیمی افزود: با توجه به اینکه مسابقات تازه شروع شده، نمی توان در مورد شرایط فنی تیم ها و سطح مسابقات سخنی گفت، ولی  اکثر قهرمان های کشورمان در این رقابت ها حضور دارند و این بازی ها محک خوبی برای آن ها است که در واقع این بازی ها انتخابی برای بازیکنان خودمان نیز محسوب می شود. 

سلیمی درباره حضور ملی پوشان کشورمان در این رقابت ها گفت: اکثر بچه های تیم ملی نوجوان که به زودی وارد رده جوانان می شوند در این رقابت ها حاضر هستند . به دلیل آن که این رقابت ها امتیاز دارد و ما می خواهیم برای کسب این امتیازها هزینه های اضافی انجام ندهیم، این مسابقات 40 امتیازی است که می تواند کسب کنند را در کشور خودمان به دست آوردند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده