سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مدیر و سرپرست تیم بایوران:

با انسجام و همدلی آینده درخشانی در انتظار تیم بایوران و پومسه البرز است

صالحی سرپرست تیم بایوران در لیگ پومسه کشور در گفتگویی از برنامه ها و موفقیت های مجموعه بایوران سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز،تیم بایوران البرز طی چندین سال متوالی در لیگ های دسته یک و برتر پومسه کشور حضور فعال داشته است و همواره پومسه روهای البرزی در تیم مذکور موفق به سکونشینی و دریافت کاپ و مدال های متعدد گردیده اند،در همین راستا در هفته گذشته نیز تیم بایوران البرز موفق به احراز عنوان سومی لیگ برتر پومسه کشور در میان مدعیان بی شمار شد.

در این میان تیم بایوران همواره مورد حمایت مادی و معنوی و حضور پررنگ مدیریت شرکت بایوران در مسیر قهرمانی بوده است،به همین بهانه گفتگویی با غلام رضا صالحی مدیر تیم بایوران البرز را داشته ایم که ماحصل آن بدین شرح است

وی در ابتدای سخنان با قدردانی از مجموعه تکواندو البرز در پاسخ به این سوال که هدف ایشان از حضور و حمایت از تکواندو خصوصا در بخش پومسه چیست گفت:ما به عنوان یک انسان و عضو کوچکی از جامعه بزرگ مسئولیت اجتماعی داریم تا به کشور و استان خود نیز خدمت کنیم.

وی ادامه داد: بنا به پتانسیل موجود و ظرفیت ژنتیکی متنوعی که در استان البرز وجود دارد و با توجه به این مهم میتوانیم موفقیت های بسیاری در تکواندو داشته باشیم‌.

در همین راستا همواره تلاش کردیم به همه رده های سنی نونهالان،نوجوانان و جوانان و بزرگسالان توجه کافی داشته باشیم و در جهت شکوفا شدن استعدادها در رده سنی پایین تر و حمایت از رده های سنی بالاتر از سال ۱۳۹۷ تا کنون تیم پومسه با عنوان بایوران تشکیل شد و خوشبختانه

در طی چندین دوره که در لیگ های کشور شرکت کردیم موفق به کسب عنوان و سکو شده ایم و بین ۳۰ تا ۴۰ نفر اعضاء تیم را تشکیل میدادند.

این مسئول خاطرنشان ساخت: با تلاش و ممارستی که از سوی مربیان و تکواندوکاران استان و یاری مربیان و پومسه روهای دیگر استان ها همانند گیلان،فارس صورت گرفته است تیم بسیار خوب و منسجمی از لحاظ فنی و اخلاقی در سطح کشور شناخته شده است‌.

 

صالحی در ادامه گفتگو بیان داشت: استان البرز جزء استان های قوی در بعد ورزشی و علمی میباشد که این موضوع کمک شایانی به حضور نیروهای مستعد و کارآمد در پیکره هیات ها داشته است ،هیات تکواندو البرز نیز از این قائده مستثنی نبوده و اطمینان دارم اگر انسجام بیشتری بین مدیریت ،مربیان و تکواندوکاران ایجاد شود میتوان به آینده و تداوم افتخارات و قهرمانی ها امید بیشتری داشت.

وی افزود: در دو سال اخیر و جلوس کادر جدید مدیریت در راس هیات تکواندو شاهد تغییرات چشمگیر سخت افزاری بودیم که این مهم جای تشکر و قدردانی دارد.

سرپرست تیم بایوران گفت:با توجه به زحمات عزیزان در هیات استان و بهسازی ، تغییرات و زیرسازی همراه با تجهیز سالن خانه تکواندو جذابیت در سالن مسابقات و محوطه خانه تکواندو موج میزند و برای افراد غیر ورزشکار هم باعث می شود انگیزه ورود به این رشته بیشتر شود.

به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ تکواندو میخواهم تا با انسجام و همدلی شاهد آینده درخشانی برای تکواندو خصوصا در بخش پومسه باشیم.

سرپرست تیم بایوران تصریح کرد:مدیر عامل شرکت بایوران یکی از فرهیختگان علمی کشور هستند و همواره تاکید دارند ما در کنار مسئولیت های شخصی و اقتصادی مسئولیت اجتماعی داریم و باتوجه به تعصبی که به استان البرز دارند همواره قول حمایت را دادند و بدون هیچ چشمداشتی تیم را حمایت کردند و با توجه به وعده ایشان در سال های آتی نیز تیم بایوران با قدرت بیشتری پیش خواهد رفت و بر قدمت و سابقه آن افزوده خواهد شد.

صالحی در پایان گفت: خوشبختانه سال به سال سطح لیگ برتر پومسه در کشور بالاتر می رود و طبیعتا کسب مقام سخت تر خواهد بود،در آینده و برای حفظ و ارتقاء جایگاه فعلی تیم بایوران نیاز به حمایت همه جانبه هیات استان و مربیان فعال در این حوزه داریم،اما در مجموع آینده پومسه استان امید بخش است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده