سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مجید امین ترابی قهرمان تکواندو جهان:

نتیجه کار مدیران فعلی تکواندو البرز گویا و نشان دهنده زحماتشان است

مجید امین ترابی قهرمان جهان و کاپیتان سابق تیم ملی با نگاهی به روند فعلی تکواندو البرز گفت مدیران کاربلدی در مسند مدیریت نشسته اند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل ازهیات تکواندو استان البرز، مجید امین ترابی قهرمان جهان و کاپیتان اسبق تکواندو کشور که در سال های نه چندان دور بارها پرچم سه رنگ کشورمان را در میادین بین المللی به اهتزاز درآورده است در گفتگویی با روابط عمومی استان  از سوابق کاری و فعالیت های ورزشی خود در حوزه رشته پرطرفدار تکواندو سخن گفت.

وی در ابتدا گفت: در سال های دورتر در بخش های مختلف و فنی فدراسیون تکواندو فعال بودم و همه تلاش ما در جهت بهبود و حرکت رو به جلو فدراسیون و تکواندو کشور بود و با همدلی دنبال نقاط قوت و پیشرفت بودیم.

امین ترابی افزود: همواره روند کاری و فعالیت رشته مورد علاقه انسان باعث می گردد در صورت پیشرفت با اشتیاق پیگیری میگردد متاسفانه در حال حاضر خلاء محسوسی  در مسیر تکواندو به وجود آمده است عدم الگوی مناسب  برای جوانان و قهرمانان است که این موضوع ناخوشایند است.

قهرمان البرزی ادامه داد:جهت بازگشت تکواندو به اوج وجود و حضور سرشناسان،مجربین این رشته ضروری است و قهرمانان اسبق در جهت نام و آوازه تکواندو در جهان سال ها متحمل زحمات فراوانی شده اند.

وی که سابقا مسئولیت شورای فنی فدراسیون را بر عهده داشته است با اشاره به موفقیت های تکواندو البرز گفت:خوشبختانه ترکیب نیروهای جوان،پرانگیزه  که سال ها در ردای قهرمانی در صحنه تکواندو فعالیت می کردند  در راس هیات تکواندو تلاش چشمگیری داشته اند و تحولات جدید که مرهون زحمات آقایان انصاف دوست،اصلانی و رجلی می باشد به شدت چشمگیر بوده است.

امین ترابی تصریح کرد: مدیران کاربلدی در مسند مدیریت تکواندو البرز نشسته اند که می توانند با ایجاد الگوهای مناسب قالب های فعلی که وجود دارد فرو ریخته شود و با اصلاح مسیرهای غلط روند رو به رشدی  برای جوانان پرانگیزه ایجاد کرد.

وی که سال ها به عنوان سخنگوی فدراسیون فعالیت داشته است گفت: نباید هدف و تمرکز ما صرفا بر بعد قهرمانی و کسب مدال باشد باید به شخصیت و بعدهای انسانی نیز بپردازیم،در این  صورت میتوانیم قهرمانانی تاثیرگذار داشته باشیم.

همانگونه که می دانید  در سایه آموزش درست قطعا میتوان آینده روشنی را ترسیم کرد در این رشته المپیکی نیاز به آموزش صیح و اصولی بسیار به شدت احساس می شود.

امین ترابی خاطر نشان ساخت:مدیران فعلی تکواندو البرز از دلسوزان و علاقه مندان به تکواندو هستند و با زحمات زیادی به این مرحله رسیدند کما اینکه بدون هیچ چشمداشت و منافعی خالصانه در حال خدمت می باشند.

در برخی مواقع اگر مدیران ارشد وظایف خود را به درستی انجام ندهند میتواند صدمات جبران ناپذیری به پیکره مجموعه وارد می کند در برخی مواقع عدم فعالیت بهتر از فعالیت غلط میباشد.

قهرمان جهان کشورمان اضافه کرد:خوشبختانه نتیجه کار مدیران فعلی هیات البرز گویا و نشان دهنده زحماتشان است  و کاملا در مسیر درست و اصولی در حرکت هستند و به همین دلیل باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی  گفت: در صورت نیاز هر کمکی که لازم باشد به تکواندو البرز خواهم کرد و در کنار دوستان خوبم خواهم بود و تمام تلاشم را میکنم تا تکواندوکاران فعلی از آسیب های که ما در گذشته با آن روبرو بوده ایم مصون باشند.

امین ترابی گفت: در مجموع عملکرد تکواندو البرز در دو سال اخیر قابل توجه  و مثبت بوده و مسئولان برای موفقیت بیشتر در این مقطع زمانی باید از نظرات کارشناسانی که در تکواندو ذینفع نیستند استفاده نمایند تا به اهداف عالی خود نزدیک شوند. بنده نیز به عنوان عضوی از خانواده بزرگ تکواندو البرز در صورت امکان هر کمکی که برایم مقدور باشد دریغ نخواهم کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده