سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نائب رئیس هیأت تکواندو استان اردبیل:

مسابقات آزاد کیورگی نونهالان دختر استان اردبیل برگزار شد

نائب رئیس هیأت تکواندو استان اردبیل از برگزاری مسابقات آزاد کیورگی نونهالان دختر  استان اردبیل گرامیداشت ایام فاطمیه خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور 71 تکواندوکار نونهال دختر از سراسر استان در خانه تکواندو اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از روابط عمومی هیأت تکواندو استان اردبیل  قاسمی نائیب رئیس هیأت تکواندو استان اردبیل از برگزاری مسابقات آزاد کیورگی  نونهالان دختر  استان اردبیل گرامیداشت ایام فاطمیه خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور 71 تکواندوکار نونهال دختر از شهرستان‌های اردبیل پارس‌آباد، مشگین‌شهر، گرمی، خلخال و نیر در خانه تکواندو اردبیل برگزار شد.

وی به نتایج این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: در وزن اول آیسان بی آزار قهرمان شد، مبینا مهدیزاد در جایگاه دوم ایستاد و فاطمه مقتدر به همراه دنیز صفریان مشترکاً سوم شدند.

قاسمی به نتایج وزن دوم اشاره کرد و گفت: در این وزن نیز  اسما رستمی قهرمان شد، ستاره فرهودی دوم شد و سنا عباس زاده به همراه روژان نجفی مشترکاً سوم شدند.

وی گفت: در وزن سوم نیز نگین امیرزاده قهرمان شد، آیسل خدادوست دوم شد و هستی جوادی به همراه سحر غیائی مشترکاً در جایگاه سوم ایستادند.

نائب رئیس هیأت تکواندو استان اردبیل به نتایج وزن چهارم مسابقات آزاد قهرمانی نونهالان استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در این وزن نیز ستایش کریمی قهرمان شد، ساناز پناهی در جایگاه دوم ایستاد و زهرا وطن‌زاده به همراه فاطمه دهقانی مشترکاً سوم شدند.

وی گفت: در وزن پنجم نیز رعنا شربتی اول شد، زینب سادات غفاری دوم شد و آوا حاج نوری به همراه ساحل کوچری مشترکاً سوم شدند.

قاسمی به نتایج وزن ششم نیز اشاره کرد و گفت: کوثراکبریان قهرمان شد، زهرا شربتی دوم شد و اسماخلیق به همراه صبااکران پور مشترکاً سوم شدند.

وی گفت: در وزن هفتم نیز زهرا جمال زاده قهرمان شد، مائده حسن اوغلی دوم شد و آزیتا اسدالهی به همراه آیتک حسن زاده مشترکاَ سوم شدند.

نائب رئیس هیأت تکواندو استان با بیان اینکه در هشتم هستی آقایارزاده اول شد و هانیه مرادعیسی لو در جایگاه دوم ایستاد گفت: در وزن نهم این دوره از رقابت‌ها نیز حنانه مرادعیسی‌لو قهرمان شد.

مسابقات آزاد قهرمانی نونهالان دختر استان اردبیل همزمان با ایام فاطمیه 24 آذرماه در خانه تکواندو استان اردبیل برگزار شد.

 

 

انتهای خبر/ ج

 

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده