سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رئیس هیأت تکواندو استان اردبیل:

باشگاه آینده‌سازان المپیک ، فاتح رقابت‌های آزاد نونهالان پسر استان اردبیل شد

رئیس هیأت تکواندو استان اردبیل از برگزاری مسابقات آزاد کیورگی نونهالان پسر استان اردبیل گرامیداشت ایام فاطمیه خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور 86 تکواندوکار نونهال در خانه تکواندو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و  به نقل از روابط عمومی هیأت تکواندو استان اردبیل،  تورج خوشروزی در برگزاری مسابقه کیوروگی پسران در رده سنی نونهالان استان اردبیل خبر داد و گفت: این مسابقات گرامیداشت ایام فاطمیه با حضور ۸۶ بازیکن از  سراسر استان در خانه تکواندو  اردبیل برگزار شد.

وی به نتایج این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: امیر علی اسدی و امیر مهدی حسن‌زاده در وزن اول به ترتیب به عناوین اول و دوم دست یافته و علی اصغر صالحی‌نیا به همراه ابراهیم بیداری مشترکاً سوم شدند.

خوشروزی به نتایج وزن دوم نیز اشاره کرد و گفت: در این وزن نیز امیرعلی شاهعلیزاده به عنوان قهرمانی دست یافت،  امیرعباس حسینی دوم شد و مهدی ادمی به همراه علی اصغر بیدقی مشترکاً سوم شدند.

وی افزود: در وزن سوم این دوره از رقابت‌ها نیز  محسن عالی اول شد، محمدطالقانی در جایگاه دوم ایستاد و طاها داستان‌گو  به همراه امیر رضا سیفی مشترکاً سوم شدند.

رئیس هیأت تکواندو استاناردبیل به نتایج وزن چهارم مسابقات قهرمانی نونهالان پسر استان اردبیل ویژه کمربند قرمز و مشکی اشاره کرد و گفت: طاها راست پسر  در این وزن قهرمان شد، رضا مجربی به مقام دوم دست یافت و معین علیزاده به همراه الشن جهانگیری مشترکاً سوم شدند.

وی گفت: در وزن پنجم نیز فرزاد امین شرعی اول شد، یاور رزمی به عنوان دومی دست یافت و علیرضا جلالی به همراه علی اصغر فتحعلی‌زاده مشترکاً سوم شدند.

خوشروزی به نتایج وزن ششم این دوره از رقابت ها نیز اشاره کرد و گفت: امیرحسین سمندری در این وزن قهرمان شد،  یاشارعباسی نائب قهرمان شد و امیرحسین عطایی به همراه ابوالفضل روح‌اله‌نژاد مشترکاً سوم شدند.

وی گفت: در وزن هفتم نیز آرین کیانی اول شد و امیر حسین فرج زاده در جایگاه دوم ایستاد.

رئیس هیأت تکواندو استان اردبیل در پایان سخنان خود به نتایج تیمی این دوره از مسابقات نیز اشاره کرد و  گفت:  تیم باشگاه آینده‌سازان المپیک  اول شد، باشگاه المهدی دوم شد و باشگاه هیربد  در جایگاه یوم ایستاد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده