سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

حسین لطفی مسئول کمیته ITF البرز گفت:

با حمایت ارکان هیات اتفاقات خوبی در حوزه ITF رقم خورده است

حسین لطفی با تشریح عملکرد کمیته ITF گفت برنامه هایی را برای اجرا در سه ماه آخر سال برنامه ریزی کرده ایم. 

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز و اعلام حسین لطفی مسئول کمیتهitf استان جلسه هم اندیشی و هماهنگی در خصوص برنامه های آتی این کمیته روز چهارشنبه 23 آذرماه در خانه تکواندو استان تشکیل شد.

لطفی با بیان این مطلب که استان البرز در بخش  itf از استان های سرآمد ،مدعی و باسابقه است و همواره در رویداد های مختلف فدراسیون حضور پررنگ داشته است افزود: در طی سال جاری نمایندگان استان در رقابتهای قهرمانی کشور به میزبانی استان  مازندران شرکت و با قدرت صاحب 15 مدال طلا،سه نقره و 15 برنز در رده های سنی مختلف گردیدند و عنوان قهرمانی این دوره از رقابتها به استان البرز رسید.

وی ادامه داد:طی برگزاری آزمون های ارتقاء کمربند در دان های بالا بیش از 60 نفر شرکت داشتند و اکثر قریب به اتفاق آن موفق به اخذ کمربند شدند.

مسئول کمیته itf تصریح کرد: تعداد 15 نفر از مربیانی که دارای دان 4 به بالا بودند در کلاس مربیگری بین المللی  که در فدراسیون تکواندو برگزار شد شرکت کردند و هفت نفر موفق به اخذ مدرک درجه یک شش نفر مربیگری درجه دو و یک نفر نیز در بخش بانوان موفق به اخذ مدرک مربیگری درجه سه شد.

لطفی خاطر نشان ساخت: با توجه و حمایت های ارکان هیات اتفاقات خوبی در حوزه itf رقم خورده است و با عنایت رئیس،دبیر و نائب رئیس هیات جهت پیشبرد اهداف و تسریع در خدمات رسانی به اعضاء آی تی اف دفتری در اختیار این کمیته قرار دادند

وی گفت: برنامه هایی از قبیل کلاس های مربیگری و داوری و برگزاری رقابت های آزاد نیز برای سه ماهه آخر سال نیز برنامه ریزی کرده ایم.

لطفی در پایان گفت: در حاشیه برگزاری جلسه هم اندیشی در خانه تکواندو احکام مربیگری مربیان نیز اهدا شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده