سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

کمیته تحقیقات و پژوهش هیات تکواندو عنوان کرد:

با رویکرد برنامه ریزی استراتژیک سند راهبردی ده ساله هیات تدوین می شود

سید شهاب الدین حسینی مسئول کمیته تحقیقات و پژوهش از بررسی وضعیت فعای هیات تکواندو در فاز شناخت سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، سید شهاب الدین حسینی مسئول کمیته تحقیقات و پژوهش استان البرز با وصف فعالیت های انجام شده در حوزه این کمیته گفت :با انتخاب محمد انصاف دوست در راس کادر اجرایی هیات نگاه و رویکرد جدیدی شکل گرفت و مقرر شد در مرحله شناخت و احصا نظام مسائل ،آنچه که درطول تاریخچه هیات تکواندو اتفاق افتاده است مورد مطالعه قرار گیرد.

وی ادامه داد:سالیان متمادی هیات تکواندو یکی از قطب های مهم در مدال آوری استان،اعزام مربیان و قهرمانان در عرصه های ملی و بین المللی بوده است که در سال های اخیر تا حدودی این مهم کمرنگ شده بود،امیدوارم بتوانیم با یک برنامه ریزی منسجم و راهبردی شرایط را طوری فراهم نماییم تا شاهد موفقیت های روز افزون این مجموعه باشیم و توانایی های بی شمار این هیات را به منصه ظهور برسانیم. 

در همین راستا بنا به شرایط موجود وضعیت فعلی هیات را در بخش های مختلف در فاز شناخت سند راهبردی مورد بررسی قرار دادیم. 

حسینی افزود:در این مسیرگفتگو های فراوانی با اساتید مجرب و صاحب سبک این رشته داشتیم و مشکلات،نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدید ها احصاء شد. 

مسئول کمیته تحقیقات و پژوهش تصریح کرد:با توجه به شرایط هیات تکواندو البرز که بر اساس نگاه های مدیریتی در چرخه طول عمر سازمانی در مرحله افول قرار داشت ،با رویکرد برنامه ریزی استراتژیک بنا شد که بر اساس تحلیل اطلاعات ،سند راهبردی ده ساله هیات تکواندو تدوین شود.  

وی خاطر نشان ساخت:مقرر شد در عرصه های مختلف باز تعریف کلی از هنر رزمی تکواندو داشته باشیم و با نگاهی علمی و صنعتی به این رشته مهیج، استفاده از نخبگان علمی در بحث برنامه ریزی و اجرا را مد نظر قرار دادیم. 

حسینی بیان داشت: چشم انداز هیات تکواندو البرز بدین گونه تعریف شده است که این هیات ،هیاتی پیشگام،الگو ساز و مرجع در مسیر توسعه پایدار در ورزش رزمی خواهد بود بر اساس همین تعریف، اهداف کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت هیات مشخص گردید.  

این مسئول گفت: استفاده از ظرفیت های هیات در عرصه های مختلف علمی و نیروی جوان موثر در امور اجرایی در اولویت اول ما قرار گرفته است امیدوارم بتوانیم از این پتانسیل به نحو احسن استفاده نماییم. 

 وی با اشاره به ظرفیت های بزرگی که در زمره پیشکسوتان تکواندو وجود دارد گفت :امیدوارم بتوانیم از تجربیات این عزیزان استفاده کنیم و انشالله در مسیری که در پیش رو داریم با بهترین کیفیت و صرف زمان حداقل به اهداف عالیه خودمان برسیم و هیات تکواندو استان البرز بعنوان هیاتی موفق،پرشور در همه زمینه ها و در راس همه امور نتنها در کشور عزیزمان، بلکه در عرصه های بین المللی نیز خوش بدرخشد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده