سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

اصلانی: در سال آتی تیم های پرقدرتی را راهی لیگ های کشور خواهیم کرد

فرهاد اصلانی با تشریح برنامه های هیات استان به حضور نخبه ها،قهرمانان و کارشناسان مجرب در کمیته فنی اشاره کرد و گفت تصمیمات تاثیر گذاری در این کمیته به مرحله اجرایی رسیده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز،فرهاد اصلانی دبیر مجرب و قهرمان اسبق تیم های ملی با اشاره به نقش موثر و مهم ارزیابی عملکرد در ارتقاء بهره وری هیات و استفاده از الگوهای مناسب و متناسب هر رشته وورزشی سخن گفت.

وی با اشاره به مطلب فوق افزود: هیات تکواندو استان به عنوان پرمخاطب ترین و پرظرفیت ترین رشته ورزشی استان همواره مورد رصد قرار گرفته و کلیه فعالیت های تکواندو زیر ذره بین و نگاه تیزبین کارشناسان امر می باشد که این مهم وظیفه ما را در مسیر خدمت به جامعه بزرگ تکواندو ثقیل تر کرده است.

اصلانی ادامه داد: بنده و همکارانم با رویکرد شناسایی شاخص های مهم و اصلی فعالیت هیات های ورزشی و اجرای دقیق و تخصصی آن با کمک کمیته های استان تمام هم و غم خود را برای رساندن تکواندو استان به مراتب بالاتر به کار گرفتیم.

این مسول خاطر نشان ساخت: در طی 8 ماه اول سال جاری کلیه فعالیت های کمیته های ثاثیر گذار هیات  بررسی و سعی کرده ایم با استفاده از نظر کارشناسان با در اختیار قرار دادن بهترین امکانات شاهد تحقق و اجرای برنامه های پیشنهادی کمیته ها باشیم و خدمات ارزند ه ای را به خانواده تکواندو ارائه دهیم.

دبیر هیات تکواندو با نگاهی گذرا بر آمار و ارقام  ثبت شده عملکرد هیات گفت: خوشبختانه با نشست هایی در حوزه کمیته فنی که متشکل از اعضاء مجرب،نخبه و قهرمانان و صاحب نظر میباشد تصمیمات تاثیر گذاری به مرحله اجرایی رسیده است و ماحصل آن رشد و نمو تکواندو در حوزه های  مختلف بوده است.

یکی از برنامه های تدوین شده  که طی سه مرحله در ماه های آتی شاهد ان خواهیم بود برگزاری رقابتهای جایزه بزرگ در رده های سنی نوجوانان و جوانان،بزرگسالان در بخش آقایان است که علاوه بر حضور پررنگ مدعیان در این رقابتها بحث غربال گری و حضور بهترین های این رده در پایگاه قهرمانی نیز اجرا خواهد شد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در سال جاری 23 تیم  از استان البرز در لیگ های کشوری حضور داشته اند که این مهم نشان از قدرت استان در این حوزه میباشد در راستای ارج نهادن به زحمات مربیان استان و استفاده از توان بازیکنان مستعد استان بنا داریم در سال آتی تیم های پرقدرتی را راهی رقابتهای لیگ برتر و دسته یک در دو بخش بانوان و آقایان کنیم و سکوی های بیشتری را بنام استان پرافتخار البرز ثبت نماییم،کما اینکه در سال جاری در رده های سنی مختلف نیز شاهد کسب کاپ هنای قهرمانی از سوی تیم های البرزی بود ه ایم.

اصلانی گفت: با توجه به توضیحات مشروحه و روند رو به جلویی که در تکواندو البرز در پیش است در حال رایزنی و کسب مجوز برای اعزام تیم ها ،مربی ها و افرادی که در پایگاه قهرمانی البرز زحمت میکشند به تورنمنت ها و رقابت های بین المللی هستیم.

وی ادامه داد: برای کسب موفقیت تکواندوکاران در آینده باید استعدادهای آنان کشف شود و پس از آن ورزشکاران در دوره های استعدادیابی پایگاه های قهرمانی شرکت کنند تا با راهکار و راهنمایی های مناسب بتوانند به نتیجه مطلوب برسند در این مسیر وظیفه خطیر کاوش و ارائه برنامه را به کمیته فنی و واجرای آن را به مسئولین پایگاه قهرمانی و استعداد یابی سپرد ه ایم و خوشبختانه شاهد اثر بخشی مثبت آن نیز هستیم.

دبیر هیات تکواندو بیان د اشت: در کنار برنامه های فوق الذکر از دیگر حوزه ها غافل نبوده ایم و در حوزه آموزش،برگزاری کارگاه های مختلف،لیگ های استان ،تعامل دو سویه با مسئولین ارشد ورزش استان نیز فعالیت داشته ایم.

وی در پایان با قدردانی از حمایت های مسئولین  از نقش پررنگ مربیان و تکواندوکاران،داوران و باشگاه دارن  به عنوان زحمت کشان رشته المپیکی و مهیج سخن گفت و افزود :رسیدن به اهداف متعالی تکواندو در سایه مدیریت ،امکانات و حضور مثبت این عزیزان  به عنوان  مخاطبان کلیدی هیات رقم خواهد خورد.

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده