سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

یادواره شهید تکواندو کار مدافع حرم برگزار شد

آیین هشتمین سالگرد شهادت تکواندوکار بوشهری مدافع حرم اهل بیت، شهید "محمد احمدی جوان" عصر دوشنبه در گلزار شهدای بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، مراسم سالروز شهادت شهید تکواندوکار احمدی جوان اولین شهید مدافع حرم استان در گلزار شهدا بوشهر با همکاری هیات تکواندو استان بوشهر و با حضور شهروندان بوشهری برگزار شد.

سید جلال سید مردانی رییس هیات تکواندو استان بوشهر در این آیین اظهار کرد: شهدای ما الگوی مقاومت، شجاعت و شهامت و رشادت هستند و این ویژگی در همه شهدای ما بوده، اما در شهدای ورزشکار این بخش از ویژگی‌ها که برگرفته از مرام ورزشکاری و قهرمانی است، می‌درخشد، به همین دلیل همه شهدا و بالاخص شهدای ورزشکار ما می‌توانند بهترین الگوی رفتاری، سبک زندگی جوانمردانه، ورزشی، انقلابی، مردمدارانه  به ویژه برای نسل جوان و نوجوان ما باشند.

در ادامه مهدی ملاح زاده مسئول کمیته فرهنگی هیات تکواندو استان خاطر نشان کرد : این مراسم که با همکاری هیات تکواندو استان بوشهر برگزار گردید برنامه هایی همچون مداحی ، گروه سرود ، نمایش گروه تکواندوکاران شهید احمدی جوان ، غرفه پذیرایی و کودک و نمایشگاه عکس تاریخ علمای بوشهر برپا شد.

وی افزود : در پایان مراسم توسط رییس هیات تکواندو استان بوشهر از خانواده شهید احمدی جوان با اهدا لوح تقدیر و تندیس تجلیل به عمل آمد.

شهید مدافع حرم، محمد احمدی جوان متولد پنج اسفند ماه ۱۳۶۸ در روستای باشی از توابع شهرستان تنگستان و از دیار رئیسعلی دلواری استان بوشهر متولد شد ، مهرماه ۱۳۹۴ به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم مطهر اهل بیت (س) به سوریه اعزام شد و در ظهر تاسوعای حسینی در حومه شهر حلب توسط تکفیری ها مورد اصابت ترکش قرار میگیرد و درحالی که دو چشم خود را از دست داده بود مجروح شده و پس از ۴۳ روز بستری شدن و تحمل درد های ناشی از جراحت های میدان نبرد در یکی از بیمارستان های تهران در روز جمعه ۱۳/ آذر / ۹۴ به فیض شهادت نائل آمد و آسمانی شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده