سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نفرات برتر مسابقات تکواندو نونهالان پسر در استان بوشهر معرفی شدند

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر گفت: نفرات برتر مسابقات تکواندو آزاد استانی پسران در رده سنی نونهالان این استان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر؛ سید جلال سیدمردانی اظهار کرد: مسابقات کیوروگی (مبارزه) نونهالان پسر با حضور ۹۸ نفر از باشگاه‌های شهرستان‌های ۱۰گانه استان بوشهر به میزبانی هیات تکواندو شهرستان بوشهر برگزار شد.

وی بیان کرد: در وزن نخست امیر علی محبی قهرمان شد و عارف نصاری ، اسماعیل زمانی و علیرضا مرادی به ترتیب دوم ، سوم و سوم مشترک شدند و در وزن دوم نیز اهورا احمدی، علیرضا صفاریان به ترتیب اول و دوم شدند و عباس رستمی و امیر محمد نوبخت به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

سید مردانی ادامه داد: در وزن سوم نیز معراج دولت ابادی و مهراد ناصری به عنوان‌های نخست و دومی رسیدند و  محمد مهدی امیری و اریان خلیفه مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: در وزن چهارم محمد رجب پور و دانیال اله یاری به ترتیب عنوان‌های نخست و دومی کسب کردند و سینا وحیدی و ابولفضل ارم رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر گفت: در وزن پنجم ماهان مرادزاده و علیرضا سجادی اول و دوم شدند و پوریا نصاری و امیرعلی نجفی به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

وی اظهار کرد: در وزن ششم نیز متین بنیادی و عرشیا رستمی اول و دوم شدند و پارسا تابان و امیر محسن والی نیا به مقام سوم مشترک دست یافتند.

سید مردانی عنوان کرد: در وزن هفتم عباس علیزاده و محسن گوهری به ترتیب عنوان برتر را به خود اختصاص دادند و امیرعلی پرند و فراز فریدنیا به سوم مشترک دست پیدا کردند.

وی ادامه داد: در وزن هشتم نیز یداله برزگر و مهران حاجیانی اول و دوم شدند و عنوان سومی مشترک به حسام دانشجو و محمد بنی اسلامی رسید.

 وی عنوان کرد: در وزن نهم نیز کسری صفای و یحیی محمدی اول و دوم شدند.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر گفت: در وزن دهم به عنوان وزن پایانی نیز امیر حسین پورحسین و سید امیر محمد هاشمی اول و دوم شدند و مهدی محمدی و نیما ثابت قدم به عنوان سوم مشترک دست پیدا کردند.

وی یادآور شد: در این رقابت‌ها امیر حسین پور حسین (ستارگان جنوب) به عنوان فنی‌ترین بازیکن، جواد خورسند فنی‌ترین مربی از (باشگاه کسرا بوشهر) و محمدرضا حسین زاده و سعید حکمت ارا به عنوان داورین نمونه معرفی شدند.

سید مردانی در پایان خاطر نشان کرد: باشگاه های کسرا، پارسیان و شهید حججی بوشهر به ترتیب عناوین اول تا سوم تیمی را به خود اختصاص دادند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده