سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

استاندار البرزدر آیین تجلیل از ورزشکاران بازی های آسیایی نوید داد:

برنامه اهدا مسکن به قهرمانان در دست اقدام است

طی مراسمی از مدال آوران و افتخار آفرینان بازی های آسیایی استان البرز تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون‌تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز،آیین تجلیل از افتخار آفرینان بازی های آسیایی هانگژو با حضور مجتبی عبداللهی استاندار البرز،بهزاد فروغی مدیر کل ورزشو جوانان و مدیران کل ادارات استان،قهرمانان،مدال آوران،مسئولین هیات ها و خانواده های ورزشکاران روز یک شنبه پنجم آذرماه در سالن مجموعه فرهنگی و ورزشی میلاد برگزار شد .

در این مراسم عبداللهی استاندار البرز ضمن ابراز خشنودی از حضور در جمع ورزشکاران گفت: بسیار خرسندم که امروز افتخار حضور در مراسم تجلیل و قدرانی از عزیزانی را دارم که پرچم سه رنگ کشور عزیز و ایران اسلامی را به اهتزاز درآوردند.

وی در ادامه گفت:از کلیه چهره های ورزشی استان که در طی سالها برای افتخار آفرینی در میادین بین المللی زحمت کشیدندصمیمانه سپاسگزارم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک هفته بسیج گفت: از زمان حضور بنده در حوزه استانداری جلسات مفید و متعددی در حوزه ورزش برگزار کردیم ،یکی از برنامه هایی که در حوزه جوانان در دست اقدام است تامین شرایط مسکن و ازدواج می باشد.

عبداللهی تصریح کرد: حضور در جمع افتخار آفرینان ورزش استان تعهد ما را سنگین تر کرد و امیدوارم بتوانیم قدم های مثبتی برای ورزشکارانی که موجبات شادی رهبر معظم انقلاب و ملت ایران را فراهم آوردند برداریم.

استاندار  استان البرز از تلاش وصف ناپذیر ورزشکاران بانوان محجبه در میدان آسیایی نیز بصورت ویژه قدردانی کرد و گفت این مهم مایه مباهات ایران اسلامی و استان البرز میباشد.

سکاندار البرز با اشاره به شعار ایران قوی از سوی رهبر معزز گفت: ما باید به تبع ایران قوی ورزشی قوی نیز داشته باشیم و پیرو این شعار امید آن دارم وزارت ورزش و اداره کل ورزش و جوانان برنامه ریزی قوی،منسجم و سریعی در این خصوص  داشته باشد و ما نیز  باید در این راستا و چارچوب اقدامات ویژه ای را انجام دهیم.

عبداللهی ادامه داد: ورزشکاران ما که عمدتا از خانواده های متوسط جامعه هستند با همه کمبودها و سختی ها و فراز و نشیب های زندگی جایگاه های قهرمانی را در جهان کسب می نمایند و این هیچ چیز جز از خودگذشتگی،ایثار وایمان راسخ نیست.

در بخش دیگری از این مراسم بهزاد فروغی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز سخن راند و ضمن خوش آمدگویی به کلیه مدعوین و حاضرین جمع گفت: بر حسب وظیفه و تجلیل از زحمات عزیزان ورزشکار استان اقدام به برگزاری مراسم تجلیل از افتخار آفرینان بازی های آسیایی هانگژو کردیم.

وی ادامه داد :طی ملاقاتی که با وزیر ورزش کشور داشته ایم با تاکید ایشان بر ایجاد امکانات رفاهی گفت: برای ورزشکاران افتخار آفرین طرح اهدا مسکن در قالب پروژه هزار واحدی در استان تهران اجرا شده است و بنا داریم با پیگیری این مهم نیز در استان البرز اجرا گردد.مدیر کل ورزش و جوانان خاطر نشان ساخت: در دیداری که با رهبر معظم کشور داشتیم ،ایشان از کلیه ورزشکاران و مسئولین تقدیر و تشکر کرد بنده نیز به نوبه خود از همه ورزشکاران و افتخار آفرینان استان قدردانی می نمایم.

فروغی افزود: خوشبختانه استان البرز به عنوان یکی از استان های مدعی و پر افتخار در عرصه ورزش همواره در میادین بین المللی خوش درخشیده است امیدوارم با همراهی همه مسئولین و ورزشکاران این افتخار آفرینی ها پایدار باشد.

شایان ذکر است : در این مراسم  اسامی نمایندگان تکواندو استان که مورد تجلیل قرار گرفتند به ترتیب ذیل می باشد:

سرمربی تیم ملی کیوروگی: مینو مداح

سرمربی تیم ملی پومسه: آتوسا فرهمند

مهدی حاجی موسائی: مدال نقره

داور پاراآسیایی: سیده مهنوش مظلومی

عضو تیم ملی: سیده نرگس میرنوراللهی

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده