سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

کاظمی پور: ورزشکاران ما می توانند پرچمداران مسائل فرهنگی در دنیا باشند

معاون توسعه ورزش بانوان با اشاره به اهمیت فرهنگ در ورزش گفت: هریک از ورزشکاران ما می‌توانند پرچم‌دار مسائل فرهنگی در رویدادهای بین‌المللی باشند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مریم کاظمی‌پور، در اولین گردهمایی سالانه مسئولان کمیته‌های فرهنگی فدراسیون‌های ورزشی با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ در ورزش برانجام کار کارشناسی در این حوزه تاکید کرد.

وی در ادامه با مهم خواندن بهره مندی از ظرفیت کمیته‌های فرهنگی فدراسیون‌ها و برنامه ریزی در این حوزه گفت: نکات بسیار مهمی در حوزه کمیته فرهنگی وجود دارد و مسائل مختلفی را در بر می‌‌گیرد که توجه به این مساله کمک می کند تا مباحث فنی پررنگ تر دیده شود.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان افزود: ورزشکاران ما هر کدام رسانه‌های قابل توجهی هستند و می‌توانند پرچم‌دار مسائل فرهنگی باشند و این نکته بسیار مهم است. چیزی که از همه مهم‌تر است، شناسایی مربیان فرهنگی است که در این مساله پتانسیل‌های قابل توجهی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در تمامی حوزه های ورزش می‌بایست برنامه فرهنگی داشته باشیم، گفت: در این حوزه می توان از دانش فنی زنانی که در رشته‌های ورزشی تلاش کرده‌اند، استفاده کرد، ومن بسیار امیدوارم بتوانیم یک رویکرد جدیدی با اولویت پیشرفت ورزش بانوان در حوزه های مختلف داشته باشیم.

مریم کاظمی پور در ادامه با اشاره به اهمیت اثرگذاری ورزشکاران در جامعه متذکرشد: ما باید از ورزشکاران‌مان حمایت و محافظت کنیم و این یک وظیفه است و باید روی این مساله حساسیت داشته باشیم.

او خاطرنشان ساخت: بحث بعدی، حفاظت از حریم خانواده ورزشکاران است و این مساله دست‌‌خوش آسیب‌های جدی‌ای شده است و این تاثیر قابل توجهی روی عملکرد فنی آن‌ها می‌گذارد. ما برای این مساله مشاوران و روانشناسان برای ورزشکاران در نظر گرفتیم و امیدوارم این مساله هم در اولویت قرار بگیرد.

وی در ادامه از برگزاری جشن ازدواج ورزشکاران خبرداد و گفت: می‌خواهیم نشان دهیم که ورزشکاران در این حوزه هم فعالیت دارند و امیدواریم یک نمادسازی دراین خصوص صورت بگیرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده