سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

آغاز نمایش بزرگان هانمادانگ در لیگ حرفه ای استان البرز

رقابت های لیگ هان مادانگ در بخش آقایان روز جمعه در خانه تکواندو استان البرز برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز،مجید نظم ده مسئول سازمان لیگ و کمیته مسابقات از برگزاری ششمین دوره لیگ هان مادانگ در پایان هفته جاری در بخش آقایان خبر داد.

نظم ده با اعلام خبر فوق گفت: ششمین دوره لیگ حرفه ای هان مادانگ استان البرز در حالی روز جمعه سوم آذرماه ۱۴۰۲ استارت خواهد خورد که ۱۷۰ نفر شرکت کننده از ۹ استان البرز،تهران،اصفهان،گیلان،مازندران،فارس،قم،ایلام،آذربایجان غربی  در این رویداد حضور دارند.

وی ادامه داد: لیگ هان مادانگ استان با احراز همه قوانین جهانی و با حضور مدعیان دارای عنوان و سابقه در خانه تکواندو به مرحله اجرایی خواهد رسید.

نظم ده تصریح کرد: شرکت کنندگان در رشته های قدرتی و سرعتی در کلیه رده های سنی و به تفکیک در شش آیتم سونال کیوکپا،جوموک کیوکپا،پال کیوکپا،سونال سرعتی،نوپی آپ چاگی و تیو یوپ چاگی باهم به رقابت خواهند پرداخت.

وی خاطر نشان ساخت: در پایان این رقابتها به تیم های سکونشین علاوه بر حکم و کاپ تیمی جایزه نقدی نیز به ترتیب ذیل اهدا خواهد شد.

قهرمان: بیست میلیون تومان

نائب قهرمان: پانزده میلیون تومان

سوم: ده میلیون تومان

ضمنا نفرات برتر در هر رشته نیز شامل دریافت جایزه نقدی می گردند.مسئول سازمان لیگ بیان داشت: از آنجاییکه مربیان در استان البرز به این رشته اهمیت  میدهند پیش بینی میگردد در طول چهار هفته برگزاری لیگ شاهد رقابت های جذابی باشیم،کما اینکه استان های دیگر نیز با اندیشه کسب سکو پای به لیگ پرشور هان مادانگ البرز گذاشته اند.نظم ده ادامه داد: جهت اجرای بهترین قضاوت در این رقابتها درخواست برگزاری کارگاه آموزشی برای داوران قضاوت کننده داشتیم تا قبل از آغاز لیگ در کارگاه تخصصی شرکت نمایند که این کارگاه نیز شامگاه چهارشنبه یکم آذرماه اجرا خواهد شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده