سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نفجم : تکواندو در نمایشگاه بزرگ ورزش مازندران غرفه دارد

از تمام خانواده تکواندو مازندران برای حضور در نمایشگاه تخصصی ورزش، تولیدات و تجهیزات ورزشی در روز سه شنبه دعوت به عمل می آید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل هیات تکواندو مازندران، فیض اله نفجم رییس هیات تکواندو مازندران، از حضور در نمایشگاه تخصصی ورزش استان خبر داد.

نفجم اعلام کرد: جشنواره ورزشی عزت و پیشرفت در قالب برگزاری نمایشگاه بزرگ و تخصصی ورزش، تولیدات، تجهیزات، لوازم ورزشی و صنایع وابسته از تاریخ 23 لغایت 26 آبان ماه در محل نمایشگاه دائمی بین المللی مازندران واقع در قائم شهر جنب پل تلار از ساعت 4 عصر الی 9 شب برگزار می‌شود.

وی افزود؛ این نمایشگاه به همت اداره کل ورزش و جوانان مازندران و با مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری قائم شهر با همکاری ادارات و نهادهای متولی امر ورزش، مؤسسه آینده سازان به عنوان مجری برگزاری نمایشگاه و با حضور هیئت های فعال ورزشی استان برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی با این گستره و در فضای حدود 5000 متر مربع برگزار شد.

رییس هیات تکواندو مازندران با توجه به حضور تمام هیات های ورزشی در این نمایشگاه اظهار کرد: هیات تکواندو قطعا برای ایجاد انگیزه و به نمایش گذاشتن افتخارات و مدال آوری های ورزشکارانش در طی سالهای اخیر با افتخار در این نمایشگاه حضور پیدا می کند و از قهرمانان و ورزشکاران هر شهرستان برای بازدید و حضور در غرفه دعوت به عمل می آید.

نفجم در انتها گفت: شاهد حضور حداکثری ورزشکاران خواهیم بود و برای روز افتتاحیه گروهی از تکواندوکاران پومسه رو، به اجرای نمایش خواهند پرداخت، امیدواریم اولین حضور هیات ها در نمایشگاه بهترین بازخورد ورزشی را استان در برداشته باشد و این روند در سال های آینده ادامه پیدا کند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده