سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

جام ریاست فدراسیون جهانی - اردن؛

سه تکواندوکاران ایران در‌ روز نخست به مصاف رقبای خود می روند

با برگزاری مراسم قرعه کشی رقابت‌های جام ریاست فدراسیون جهانی، سه تکواندوکار ایران رقبای خود را در روز نخست شناختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پنجمین دوره رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو در قاره آسیا از فردا پنجشنبه ۱۸ آبان ماه با حضور ۴۱۰ تکواندوکار به میزبانی اردن در شهر امان آغاز می‌شود.

طبق برنامه اعلام شده فردا در روز نخست این مسابقات مبینا نعمت زاده و ناهید کیانی در وزن ۵۳- و ساینا کریمی در ۴۶- کیلوگرم  به دیدار رقبای خود می‌روند.

در وزن ۵۳- کیلوگرم ۱۲ تکواندوکار حضور دارند که ناهید کیانی دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر می‌گذارد و سپس به مصاف برنده مبارزه لهستان و آذربایجان می‌رود. در قسمت پایین جدول نیز مبینا نعمت زاده دور نخست «علا حسن» از سوریه را پیش رو دارد و در ادامه به مصاف «دنیا ابوطالب» دارنده نشان برنز سال ۲۰۲۲ جهان از عربستان می‌رود. در صورت صعود به نیمه نهایی دو تکواندوکار کشورمان به مصاف هم خواهند رفت.

ساینا کریمی دیگر تکواندوکار ایرانی حاضر در این مسابقات دور نخست «نور» از اردن را پیش رو دارد و در صورت برتری به دیدار «کانگ می رو» نفر دهم رنکینگ جهانی و دارنده نشان برنز رقابت‌های گرندپری تائویان می‌رود.

در ادامه این مسابقات جمعه ۱۹ مهرماه و در روز دوم آناهیتا توکلی در وزن ۷۳+ کیلوگرم، مهدی حاجی موسائی، ابوالفضل زندی و مهران برخورداری به ترتیب در اوزان ۵۴-، ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم به روی شیاپ چانگ خواهند رفت.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1403

مشاهده