سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

اصلانی: استفاده از ظرفیت و پتانسیل های هیات تکواندو و بسیج در پیشبرد اهداف هدف ما است

با اعلام مسئول هیات تکواندو بسیج سپاه امام حسن مجتبی استان البرز حضور تیم های تکواندو مقاومت بسیج در رقابت های لیگ استان و کشور در دستور کار هیات تکواندو بسیج قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز،طی صدور حکمی از سوی مصطفی حدادی مدیر ورزش و و آمادگی جسمانی بسیج سپاه استان البر،ز فرهاد اصلانی به عنوان مسئول هیات تکواندو بسیج سپاه امام حسن مجتبی استان البرز منصوب گردید.

در پی این انتصاب در گفتگویی فرهاد اصلانی گفت: در ابتدا از اعتمادی که به بنده از سوی مدیریت واین مجموعه گردید قدردانی می نماییم ،امیدوارم با همکاری همه عزیزان اقدامات ماندگاری را در این حوزه رقم بزنیم.

وی ادامه داد: در وهله اول از آنجاییکه هیات تکواندو استان و بسیج می توانند از امکانات و پتانسیل های یکدیگر استفاده نمایند و در این مسیر به فرزندان ایران زمین خدمت کرد این مسئولیت را پذیرفتم.

اصلانی تصریح کرد:از آنجاییکه لیگ های استان فعال و پویا می باشد بنا داریم تیم های مقاومت نیز در لیگ حضور و مشارکت داشته باشند و با توجه به صحبت های اولیه در سال آتی در لیگ کشور جام نقش جهان تیم بسیج را روانه این رقابتها خواهیم کرد.

البته ناگفته نماند در برنامه ریزی بلند مدت نیز گوشه چشمی برای حضور در لیگ برتر جوانان و بزرگسالان داریم.

این مسئول افزود: بابت یکی از دغدغه های قهرمانان تکواندو که همواره موجبات نگرانی آنان را بوجود آورده است و بارها شاهد دوری قهرمانان در اوج، از شیهاپ جانگ تکواندو جهت خدمت مقدس سربازی بوده ایم فرآیند جذب سرباز قهرمان را پیشنهاد داده ایم تا از این طریق علاوه بر خدمت سربازی بتوانند در میادین بین المللی پرچم سه رنگ کشورمان را به اهتزاز درآورند.

مسئول هیات تکواندو بسیج خاطر نشان ساخت: برنامه حضور تیم های بسیج مقاومت در لیگ ها در دوبخش آقایان  و بانوان برنامه ریزی شده است و هیات تکواندو استان نیز تمام تلاش خود را خواهد کرد تا زمینه لازم برای حضور پررنگ تکواندوکاران بسیجی را داشته باشیم.

ضمنا هیات تکواندو نیزاز پتانسل های موجود بهره لازم را خواهد برد تا از بین این تکواندوکاران استعدادهای نهفته را کشف و پرورش دهد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده