سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش؛

در دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان با نماینده ولی فقیه در مازندران از فیض اله نفجم تجلیل شد

در دیدار مدیرکل و جامعه ورزشی استان با آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت هفته تربیت بدنی از فیض اله نفجم تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو مازندران، به مناسبت هفته تربیت بدنی, علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان بهمراه مدیران و جامعه ورزش و جوانان مازندران به دیدار آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران رفتند و از نفجم به عنوان یکی از قهرمانان جهان رشته تکواندو استان که در دوران ورزشی خود مقابل ورزشکار رژیم صهیونیستی قرار نگرفت، تجلیل  به عمل آمد.

در این دیدار آیت الله محمدی لائینی با تبریک هفته تربیت بدنی و از شایستگی ها و استعدادهای خوب ملزندران در ورزش گفت و افزود  اینکه موضوع شهادت در جامعه ورزش مازندران مبحث جدی است نشان دهنده نگاه اعتقادی به حوزه فرهنگی است و انصراف ورزشکاران از مسابقه با صهیونیست ها در همین راستا است.

همینطور مدیرکل ورزش و جوانان تاکید کرد؛ ما قهرمانی میخواهیم که پهلوان مسلمان باشد و بحث اصلی ما بحث جوانمردی است که یکی از عناصر اصلی آنها عاشق نظام بودن است و در این راستا برخی از ورزشکاران ما مقابل رژیم اشغالگر مبارزه نکردند در حالی که می‌توانستند به قهرمانی برسند.

" فیض الله نفجم"  تکواندوکار مازندرانی یکی از این ورزشکاران بوده است که در سال 1384 در دیدار فینال وزن نخست مسابقات بین المللی بزرگسالان در اتریش از مصاف با حریف اسراییلی خودداری و مـــدال طلای این مسابقات را با مدال نقره تعویض کرد.

نفجم گفت: که  همدردی با ملت مظلوم فلسطین و به رسمیت نشناختن رژیــم غاصب صهیونیستی از هر طلایی برایش با ارزش تر است.

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده