سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

آغاز همکاری تربیت بدنی آستان قدس رضوی و فدراسیون تکواندو

با امضای تفاهم نامه میان مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی و فدراسیون تکواندو، همکاری میان طرفین آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی در جریان سفر یک روزه خود به مشهد مقدس با دکتر امین زاده مدیرعامل مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد که در نهایت تفاهم نامه همکاری بین طرفین امضا شد.

بر اساس این تفاهم نامه تلاش برای بسط و گسترش تکواندو در بعد قهرمانی و فرهنگی، استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های دو طرف، برگزاری کمپ‌های ملی و بین المللی، دوره‌های آموزشی، تسهیل خادم یاری قهرمانان، اهدا مدال قهرمانان به موزه و برگزاری جام امام رضا به صورت ملی و بین المللی و… در دستور کار قرار گرفت.

دکتر امین زاده در همین رابطه گفت: مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی با توجه به ظرفیت بالای سخت افزاری بالا، ارائه خدمات در جهت کمک به رشد ورزش حرفه‌ای را یکی از رسالت‌های خود می‌داند که یکی از آنها ورزش تکواندوست. چرا که در این رشته هم در استان خراسان رضوی و هم در کشور پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند افتخارات زیادی را برای کشور کسب کند. به همین دلیل تفاهم نامه‌ای در همین خصوص به امضا رسید تا ان شاالله بتوانیم برخی خدمات را به صورت مشترک در اختیار خانواده این رشته قرار دهد.

رئیس فدراسیون تکواندو نیز بعد امضا تفاهم نامه بیان داشت: قبل از هر چیز باید از دکتر امین زاده تشکر کنم که با نگاهی حرفه‌ای و فنی به موضوع باعث امضا این تفاهم نامه شد که در پی آن فدراسیون تکواندو می‌تواند از خدمات گسترده و مطلوب این مجموعه استفاده کند. در کنار این هم، فدراسیون بتواند خدماتی را در اختیار این عزیزان قرار دهد.

وی افزود: مهمترین بخش این تفاهم نامه توجه ویژه به مسائل فرهنگی بود که امیدواریم گام‌های مؤثری در همین خصوص برداشته شود. از سوی دیگر تکواندو در استان خراسان رضوی توسعه بسیار خوبی داشته و با توجه به امضا این تفاهم نامه، تکواندوکاران استان می‌توانند از این امکانات بهره لازم را ببرند  و ما هم تلاش خواهیم کرد. همچنین در بخش فنی و نرم افزاری این مجموعه را حمایت می کنیم. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده