سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تجلیل از بهترین مربی تکواندو آسیا

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران صبح امروز با محبوبه محمدنژاد بهترین سرمربی آسیا دیدار کرد و از این مربی مازنی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل هیات تکواندو مازندران،  با حضور دکتر علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، فیض الله نفجم و زهرا نجات رئیس و نایب رئیس هیات تکواندو استان مازندران صبح امروز (دوشنبه 17 مهر ماه) از مربی افتخارآفرین مازندرانی تیم‌ ملی تکواندو تجلیل شد.

در این مراسم از محبوبه محمدنژاد سرمربی تیم ملی که در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی لبنان که منتهی به قهرمانی تیم ملی و کسب عنوان بهترین مربی آسیا توسط وی شده بود تقدیر و با هدایایی تجلیل شد .

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در دیدار با این مربی افتخارآفرین اظهار داشت: با وجود مربیانی همچون خانم محمدنژاد ما شاهد قهرمانی های دیگری نیز در آینده خواهیم بود و انتظار داریم مربیان نمونه و هیات‌های ورزشی علاوه بر پرورش ورزشکاران قهرمان، مربیان خوبی را نیز برای آینده ورزش استان بپرورند تا بتوان قهرمانی را در رشته‌های مختلف در استان زنده نگه داشت.

رجبی با بیان اینکه، همه شما جزو خانواده ورزش هستید، ادامه داد: آرزوی قلبی ما این است که شما را در مسابقات جهانی و بین المللی ببینیم. وجود افراد و مربیان توانمند در مسیر توسعه ورزش الزامی است و حمایت از مربیان باید در رأس امور قرار گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران در پایان با اهداء هدیه ای از مربی توانمند مازندرانی تقدیر و تجلیل کرد.

این مربی نکایی از سال 2015 به عنوان کمک مربی کار خود را در کادرفنی تیم های ملی آغاز کرد و حالا در آسیایی 2023 با کسب عنوان بهترین مربی آسیا، هت تریک قهرمانی تیم‌ملی بانوان ایران را کامل کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده