سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

حاجی موسایی: با نقره بازی های آسیایی ارتقای خوبی در رنکینگ خواهم داشت

دارنده مدال نقره بازی های آسیایی هانگژو گفت: خدا را شاکر هستم توانستم دست پر به ایران برگردم و امتیازات خوبی را به اندوخته خودم اضافه کردم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مهدی حاج موسایی ملی‌پوش تکواندوی کشورمان پس از کسب مدال نقره بازی های آسیایی هانگژو اظهار کرد: از صبح مبارزه‌های خوبی را انجام دادم ولی از بازی سوم به بعد داوری ها کمی عجیب بود و واقعا نمی‌دانم چه باید بگویم. در بازی مقابل حریف چینی داور بازی اخطار بی مورد  داد و در فینال هم برای 3 امتیازی که دادند کارت کشیدند. ولی به هر شکل خوشحالم که هم با دست پر از این بازی ها برمی‌گردم و هم به امتیاز رنکینگ ام اضافه شد و خودم را بالا کشیدم.

نایب قهرمان بازی های آسیایی هانگژو در ادامه گفت: پرونده این رویداد با کسب مدال نقره برای من بسته شد. مهمترین رویدادی که دارم رقابت‌های گرندپری است که باید تلاش کنم از مدالی گرفتم در این مسابقات حفاظت  کنم و قطعا برای تحقق این هدف هرچه توان دارم استفاده خواهم کرد.

حاج موسایی در پایان خاطرنشان کرد: چین میزبان خوبی برای رویداد بزرگی چون بازی های آسیایی است اما وضعیت داوری‌ها در رشته تکواندو جای گلایه دارد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده