سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پایان کار تکواندوکاران نوجوان پسر مازندرانی در المپیاد استعداد برتر با کسب سکوی سوم کشور

تیم تکواندو مازندران با ایستادن بر سکوی سوم مسابقات تکواندو استعدادهای برتر کشور به میزبانی استان آذربایجان شرقی به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون و به نقل از هیات تکواندو استان مازندران، مسابقات اوزان زوج المپیاد استعدادهای برتر کشور در گروه پسران امروز دوشنبه 27 شهریورماه 1402 در سالن پورشریفی تبریز در حالی به پایان رسید که نوجوانان تکواندوکار مازندران تنها به یک نقره در روز آخر رسیدند و جمع مدال های آنها به 2 طلا، یک نقره، 2 برنز و مجموع 362 امتیاز رسید تا بر سکوی سوم کشور بایستد.

امیرمحمدنصیراحمدی (45- کیلوگرم)، ماهان فتوحی (48- کیلوگرم)، ایلیا خوئی (51- کیلوگرم)، سید امیرحسین میری (55- کیلوگرم)، طاها رحمانی (59- کیلوگرم)، سینا رضاعلیزاده (63- کیلوگرم)، محمدحسین خراسانی (68- کیلوگرم)، علی اکبر ابراهیمی (73- کیلوگرم)، امیرعلی محمدی (78- کیلوگرم) و امیرمحمد عسگریان (78+ کیلوگرم) 10 نماینده مازندران در این پیکارها بودند.

امیرمحمد نصیراحمدی، طاها رحمانی به مدال طلا رسیدند، علی اکبر ابراهیمی نایب قهرمان شد و به گردن آویز نقره رسید، سینا رضاعلیزاده و ایلیا خوئی بر سکوی سوم ایستادند و به برنز رسیدند.

تیم البرز در پایان با کسب 3 طلا، 2 نقره و یک برنز و 520 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت، آذربایجان شرقی با 3 طلا، یک نقره و یک برنز و 467 امتیاز نایب قهرمان شد، تهران و فارس به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

هدایت تیم پسران مازندران را یوسفعلی حاجی پور به عهده دارد و اسماعیل اسماعیل پور به عنوان مربی وی را یاری میکند، رضا عرب به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده