سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تکواندوکاران مازندران در روز نخست المپیاد استعدادهای برتر به 2 طلا و یک برنز رسیدند

نخستین روز از رقابت های تکواندو المپیاد استعدادهای برتر در گروه پسران، باکسب 2 مدال طلا و یک برنز توسط تکواندوکاران مازندران به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان مازندران، چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر در رشته تکواندو و در گروه پسران صبح امروز یکشنبه 26 شهریورماه 1402 با حضور 450 تکواندوکار از 30 استان کشور در سالن پورشریفی تبریز آغاز شد، فیض اله نفجم رئیس هیات تکواندو مازندران از جمله مهمانان ویژه این رویداد در روز نخست بود که از نزدیک مبارزات تیم منتخب تکواندو مازندران را مشاهده می‌کرد.

در روز نخست تکواندوکاران اوزان 45-، 51-، 59-، 68- و 78- کیلوگرم رو در روی رقبای خود قرار گرفتند.

امیرمحمدنصیراحمدی (45- کیلوگرم)، ایلیا خوئی (51- کیلوگرم)، طاها رحمانی (59- کیلوگرم)، محمدحسین خراسانی (68- کیلوگرم) و امیرعلی محمدی (78- کیلوگرم)نمایندگان روز نخست مازندران بودند که به مصاف حریفانشان رفتند و در نهایت امیرمحمد نصیر احمدی و طاها رحمانی موفق به کسب نشان زرین طلا شدند و ایلیا خویی بر سکوی سوم این رویداد ایستاد.

در روز نخست آذربایجان شرقی2 طلا، یک‌نقره و یک برنز کسب کرد، مازندران 2 طلا و یک برنز و تهران با یک طلا، یک نقره و یک برنز جزء استانهایی هستند که برای کسب سکوی قهرمانی نزدیک به هم حرکت می کنند.

این رقابت ها فردا دوشنبه 27 شهریورماه با پیگیری مسابقات در اوزان زوج به پایان خواهد رسید و ماهان فتوحی (48- کیلوگرم)، سید امیرحسین میری (55- کیلوگرم)، سینا رضاعلیزاده (63- کیلوگرم)،  علی اکبر ابراهیمی (73- کیلوگرم) و امیرمحمد عسگریان (78+ کیلوگرم) نمایندگان روز دوم مازندران خواهند بود.

گفتنی است، هدایت تیم پسران مازندران را یوسفعلی حاجی پور به عهده دارد و اسماعیل اسماعیل پور به عنوان مربی وی را یاری می کند، رضا عرب نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده