سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

محمدنژاد اولین عنوان تاریخی بانوان تکواندو مازندران را ثبت کرد

هت تریک قهرمانی تیم ملی دختران ایران با کسب عنوان قهرمانی تکواندوکاران دختر نونهال در آسیا کامل شد و محبوبه محمدنژاد به عنوان بهترین مربی آسیا شناخته شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان مازندران، مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا از روز چهارشنبه 15 شهریورماه  با حضور 213 تکواندوکار از 23 کشور به میزبانی لبنان در سالن «نوفل نوهاد» شهر بیروت آغاز شد امروز با کسب 3 مدال طلا در روز آخر، عنوان قهرمانی تیم ملی ایران حاصل شد.

مازندران در این رویداد فاطمه زهرا باقرزاده را در تکواندوکاران و محبوبه محمدنژاد را به عنوان سرمربی تیم ملی داشت، باقرزاده یکی از 5 طلا تیم ملی را بدست آورد و محبوبه محمدنژاد با کسب عنوانی درخشان با ثبت 5 طلا، 2 نقره و یک برنز توسط ملی پوشانِ تحت هدایتش، اولین زن سرمربی مازنی شد که عنوان بهترین مربی آسیا را در کارنامه اش به ثبت رساند.

این مربی نکایی از سال 2015 به عنوان کمک مربی کار خود را در کادرفنی تیم های ملی آغاز کرد و حالا در آسیایی 2023 با کسب عنوان بهترین مربی آسیا، هت تریک قهرمانی تیم‌ملی بانوان ایران را کامل کرد تا دختران ملی پوش صاحب 3 عنوان قهرمانی شود، نیلوفر صفریان در نونهالان جهان بوسنی و هرزگوین، فاطمه صفرپور در نوجوانان آسیا لبنان و محبوبه محمدنژاد در نونهالان آسیا لبنان سه مربی ایرانی هستند که در 2023 سه عنوان قهرمانی را بدست آوردند.

تیم ملی تکواندو ایران 5 مدال طلا توسط سیده فاطمه زهرا باقری و نارینا خیاط، روزان حیدری، نیایش علی عسکری و هستی خلجی، 2مدال نقره توسط فاطمه حسن زاده و پینار لطفی زاده و تنها برنز تیم را توسط اسما خرمی بدست آورد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده