سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

انصاف دوست: شاهد زحمات شبانه روزی کادر فنی تیم ملی نونهالان در طی برگزاری مسابقات و اردو بودم

محمد انصاف دوست که به عنوان سرپرست تیم ملی نونهالان به بوسنی سفر کرده بود به تشریح عملکرد تیم های ملی در دو بخش آقایان و بانوان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، محمد انصاف دوست رئیس هیات تکواندو این استان که به عنوان سرپرست تیم ملی نونهالان به مسابقات جهانی اعزام شده بود با گریزی بر عملکرد تیم ملی در دو بخش آقایان و بانوان در این رقابت ها گفت: تیم های ملی کشورمان موفق به کسب چهار مدال طلا سه نقره و دو برنز گردید.

وی ادامه داد: از آنجاییکه غریب به دو ماه اردوی تیم  ملی به میزبانی استان البرز برگزار شد از نزدیک شاهد ممارست و تمرین اعضاء تیم ملی و تلاش های شبانه روزی کادر فنی برای آماده سازی ملی پوشان بودم.

رئیس هیات تکواندو افزود: سطح مسابقات بوسنی بسیار بالا بود و همه کشورها با تمام توان خود در این رقابتها حاضر شده بودند بصورتی که در بخش پسران مدال ها در اوزان دهگانه بین کشورهای مختلف پخش شد و به جز کشور ازبکستان که صاحب دو مدال طلا شد، هشت کشور دیگر موفق به اخذ یک مدال طلا گردیدند.

انصاف دوست تصریح کرد: آیتم قد و وزن برای نخستین بار در آوردگاه بوسنی به مرحله اجرایی رسید که باعث ایجاد چالش برای بسیاری از کشورها  شد بصورتی در یکی از روزهای این رقابت ها سه  نماینده کشور کره بعنوان یکی از مدعیان قهرمانی و دو تن از بازیکنان کشورمان در یک وزن قرار گرفتند.

سرپرست تیم ملی تکواندو نونهالان بیان داشت: رقابت در رده سنی نونهالان همواره سخت و غیر قابل پیش بینی پیگیری می شود به صورتی که اکثر غریب به اتفاق هوگوپوشان ایران در ثانیه های پایانی بر اثر کم تجربگی و عدم کنترل احساسات رقابت های خود را به حریف واگذار میکردند،به همین دلیل با وجود گوشزد نکات فنی و کوچینگ کادر فنی در برخی مسابقات بازیکنان صرفا با اختلاف های بسیار ناچیز موفق به صعود یا کسب مدال نمی شدند. نمونه بارز این موضوع کسب مدال طلا تقی پور در بوسنی بود که با استفاده از تجربه حضور سال گذشته خود در مسابقات آسیایی موفق به افتخار آفرینی شد.

این مسئول افزود: تکواندو در همه دنیا گسترش یافته است و کلیه کشورها با نگاه ویژه به رده های سنی پایه برنامه ریزی بلند مدتی برای حضور قدرتمند در رقابت های مهم انجام داده اند بصورتی که اعضاء تیم های دیگر برای کسب تجربه در تورنمنت های مختلف شرکت کرده بودند و میدان های بین المللی را نیز دیده بودند. امیدوارم با استفاده از نقطه نظرات کارشناسان امر و ریشه یابی نقاط ضعف و قوت تیم ملی در دوره های آتی شاهد کسب افتخارات بیشتری باشیم.

وی در پایان از مسئولان فدراسیون و زحمات شبانه روزی کادر فنی تیم های ملی در دو بخش آقایان و بانوان در اردو های برگزار شده تشکر و قدردانی کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده