سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی:

تکواندو، رشته ورزشی انسان‌ساز است/ لزوم حمایت بخش خصوصی از تکواندو

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی از تکواندو به عنوان رشته ورزشی انسان‌ساز و مقاوم نام برد و گفت: باید حمایت از ورزش به ویژه عرصه قهرمان پروری در جامعه فرهنگ سازی شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیأت تکواندو استان اردبیل، علی نیکزاد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورزش های رزمی مهم و ارزشمند هستند، گفت: تکواندو به عنوان یکی از رشته های ورزشی رزمی، انسان ساز و مقاوم است.

وی به کاربرد تکواندو در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: باید فرهنگ حمایت از ورزش به ویژه تکواندو در جامعه فرهنگ سازی شود.

نیکزاد خواستار حمایت بخش خصوصی از تکواندو استان اردبیل شد و گفت: تنها با همدلی و یکرنگی می توان مشکلات ورزش استان اردبیل را کاهش داده و روزنه های پیشرفت و تعالی ورزش به ویژه تکواندوی اردبیل در سطح ملی و جهانی را فراهم کرد.

وی به توان دولت در حمایت از رشته های ورزشی اشاره کرد و گفت: هرچقدر هم که رشته های ورزشی در بودجه بیشتر دیده شوند بازهم کم است بنابراین برای پویایی و توسعه ورزش به ناچار باید بخش خصوصی به مقوله ورزش و حمایت از هیات های ورزشی در برگزاری مسابقات و قهرمان پروری وارد شوند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده