سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

اصلانی: پیش آزمون و کارگاه آموزشی  جهت کمک به مستعدین این رشته است

فرهاد اصلانی دبیر هیات تکواندو البرز گفت :پس از برگزاری چندین دوره کارگروه های تخصصی با وجود کارشناسان خبره تصمیم به برگزاری پیش آزمون و کارگاه آموزشی گرفتیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون‌تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، فرهاد اصلانی دبیر هیات تکواندو استان با تاکید بر افزایش کمی و کیفی رویدادهای تکواندو در استان گفت: در راستای خدمت به جامعه پر افتخار البرز و پس از برگزاری کارگروه های تخصصی در حوزه آزمون با حضور کارشناسان خبره و استفاده از خرد جمعی مصوب گردید تا قبل از برگزاری آزمون های استانی در هر دوره پیش آزمون

برگزار گردد.

وی ادامه داد: با گریزی بر عملکرد شرکت کنندگان در آزمون های برگزار شده و آنالیز های انجام شده متاسفانه شاهد افت محسوسی در کیفیت آزمون ها و آمار بالای ردشدگان بودیم.

بر همین اساس و با توجه به اینکه پس از تغییر روش برگزاری آزمون در اوایل سال جاری بنا را بر برگزاری پیش آزمون گذاشتیم.

دبیر هیات تکواندو البرز خاطر نشان ساخت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده در مرحله نخست از کسانی که تمایل داشته باشند و در پیش آزمون شرکت نمایند توسط ممتحنین رسمی  آزمون گرفته می شود و در صورت عدم کسب امتیاز لازم و ضعف در اجرای فرم های مربوطه فرد متقاضی جهت شرکت در کارگاه آموزشی معرفی خواهند شد.

شایان ذکر است شرکت در پیش آزمون اختیاری میباشد،اما شرکت کنندگان میتوانند از فرصت ایجاد شده و علم و توانایی اساتید و مدرسین  مجرب استان در این کارگاه استفاده نمایند.

این مسئول افزود: از آنجاییکه در سطح باشگاه ها برخی از اساتید جهت معرفی هنرجویان به آزمون و آموزش های اختصاصی 

مبالغ هنگفتی دریافت می نمایند،مبنا را بر برگزاری کارگاه آموزشی با دریافت مبلغ پنجاه هزار تومان گذاشتیم تا تکواندوکاران مستعد استان از این شرایط ویژه بهره برداری و استفاده لازم را داشته باشند‌.

اصلانی گفت: این تصمیم در جهت یکسان سازی  آموزش اتخاذ گردیده و برگزاری و گرفتن نتیجه لازم از این رویداد منوط بر همکاری همه جانبه مربیان  در دو بخش آقایان و بانوان می باشد. ضمنا نتایج این رویداد تاثیری در آزمون نهایی نخواهد داشت.

وی در پایان با تاکید بر اختیاری بودن شرکت در پیش آزمون و کارگاه آموزشی خاطر نشان ساخت: این برنامه صرفا با هدف کمک به هنرجویان،اولیاء و مربیان به مرحله اجرایی رسیده تا مانند همیشه در راه اعتلاء تکواندو استان گام برداریم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده