سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

برنامه مبارزات چهار نماینده ایران در گرندپری پاریس اعلام شد

قرعه کشی روز نخست از رقابتهای گرندپری پاریس اعلام شد و طی آن چهار نماینده ایران رقبای خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، این دوره از مسابقات فردا جمعه دهم شهریورماه به میزبانی فرانسه در شهر پاریس آغاز می‌شود. در روز نخست مبارزات اوزان ۴۹- و ۵۷- کیلوگرم زنان به همراه ۵۸- کیلوگرم مردان برگزار می‌شود که از تیم ایران نعمت زاده، کیانی، حاج موسایی و زندی به مصاف رقبای خود می‌روند.

در وزن ۵۸- کیلوگرم که ۲۸ تکواندوکار شرکت دارند، مهدی حاج موسایی در اولین دیدار «پاپسومانیکیس» از یونان را پیش رو دارد و در ادامه به مصاف «ویتو دلاکوئیلا» از ایتالیا با رنکینگ ۵ دنیا، دارنده طلای المپیک و دو طلای جهان پیکار می‌کند. در همین وزن ابوالفضل زندی دور نخست به دیدار «هرناندز» از مکزیک می‌رود و در ادامه برنده مبارزه تکواندوکاران کره جنوبی و سنگال را پیش رو خواهد داشت. 

مبینا نعمت زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم که ۳۰ تکواندوکار وزنکشی کرده‌اند، ابتدا «باکیشوا» از قزاقستان را پیش رو دارد و سپس به مصاف برنده مصر و مکزیک می‌رود.

ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم در اولین دیدار خود «تومی چایما» از تونس را پیش رو دارد و در صورت برتری باید با برنده کره جنوبی وآلمان مبارزه کند. در این وزن ۳۱ تکواندوکار به رقابت خواهند پرداخت.

هدایت تیم ملی مردان ایران برعهده بیژن مقانلو است و مجید افلاکی مربی تیم ملی است. مینو مداح سرمربی تیم ملی بانوان و مهروز ساعی هم مربی این تیم است. 

در این مسابقات به نفراتی که به مدال طلا دست پیدا کنند 60 امتیاز، نفراتی که عنوان دوم را به خود اختصاص دهند 36 امتیاز و دارندگان مدال برنز  21.6 امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق می گیرد. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1403

مشاهده