سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رقابت های قهرمانی نونهالان جهان 2023؛

تغییر برنامه روز سوم مسابقات/ شش نماینده ایران به دیدار رقبای می روند

پس از بروز رسانی جدول مسابقات روز سوم رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان، برنامه رقابتها تغییر کرد و طی آن امروز چهارشنبه 6 نماینده کشورمان به دیدار حریفان خود می روند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو،  ششمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان امروز چهارشنبه هشتم شهریورماه در هتل «هیلز» شهر سارایوو پیگیری می شود و طی آن 6 نماینده  کشورمان  به دیدار رقبای خود می‌روند. 

بر اساس آخرین بروز رسانی جداول در گروه دختران روژان صوفی در رده قدی ۱۶۸- سانتی متر که ۲۹ تکواندوکار حضور دارند، دور نخست باید با «امانگلدی» از قزاقستان مبارزه کند و در صورت برتری به دیدار برنده اردن و کرواسی خواهد رفت.

سیده کیمیا محمدی در رده قدی ۱۷۲- سانتی متر در اولین مبارزه «گتو» از استرالیا را پیش رو دارد و سپس به مصاف برنده مبارزه تکواندوکاران کره جنوبی و اکراین خواهد رفت. در این وزن هم ۲۷ تکواندوکار مبارزه خواهند کرد.

در رده قدی ۱۶۴- سانتی متر که ۳۴ تکواندوکار حضور دارند، هلیا ابراهیمیان ابتدا باید با «دیا پیوا» از بلغارستان مبارزه کند و در صورت برتری به مصاف برنده مبارزه قبرس و سوئد خواهد رفت.

در گروه پسران و رده قدی ۱۶۸- سانتی متر ۴۴ تکواندوکار از جمله دو نماینده از کشورمان رقابت خواهند کرد. پویا اوجاقلو بعد از یک دور استراحت به مصاف برنده مبارزه آذربایجان و کرواسی مبارزه کند. مهیار فتحی نیز دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر می گذارد و سپس به مصاف برنده دیدار آمریکا و لهستان می رود.(طبق قانون این مسابقات تکواندوکاران به لحاظ قدی می توانند رده مبازراتی خود را تغییر دهند)

در رده قدی، 172- سانتی متر، سید میرعباس حسینی فرد در دیدار نخست «پونگساکون» از تایلند  را پیش رو دارد و در ادامه با برنده کره جنوبی و ازبکستان  می رود. در این رده 36 تکواندوکار حضور دارند

برای تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات تا کنون کوثر اوجاقلو یک مدال نقره و یاسان جعفری یک مدال برنز کسب کرده‌ اند.

این دوره از مسابقات با حضور ۶۲۲ از روز دوشنبه ششم شهریورماه به میزبانی بوسنی و هرزگوین در شهر سارایوو آغاز شده و تا  پنجشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1403

مشاهده