سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

کاظمی پور: تکواندو بانوان پرچمداری خود را ثابت کرده است/ روی حمایت از بانوان قهرمان مصر هستیم

 معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی تکواندو از عملکرد تکواندوکاران در این مدت تمجید کرد.

مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو درباره بازدید از اردوی تیم ملی تکواندو به همراه دکتر هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان و گفتگوی صمیمانه ایشان با تکواندوکاران، بیان کرد:  در روزهایی که تیم ملی تکواندو آقایان با تغییراتی همراه شد و پوست اندازی جدی در رده های سنی مختلف خود به ویژه در بزرگسالان تجربه کرد، تیم ملی تکواندو بانوان پرچمدار بود و توانست برای اولین بار در خاک کشور کره جنوبی مهد تکواندوی جهان قدرت خود را ثابت کند و به مقام نخست مسابقات قهرمانی آسیا دست یابد. در این 2 سال، دختران تکواندوکار پرچمدار بوده اند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص حمایت از ملی پوشان عنوان کرد: امیدوارم این شور و نشاط و رونق تکواندو که خون تازه ای به رگ های این رشته به خصوص در بخش بانوان وارد کرده است با موفقیت ابتدا در مسیر کسب سهمیه و سپس در رقابت های المپیک همراه باشد. گفتنی است میان دختران و پسران در وزارت ورزش و جوانان تفاوتی قائل نیستیم و هر موردی که از قبیل بیمه ورزشکاری، اشتغال و ... به ما مسئولان مربوط شود، پیگیر کارشان هستیم.

او ادامه داد: پرداخت پاداش مدال آوران در دستور کار وزارت ورزش و جوانان است که خود می تواند تاثیر مثبتی  روی ورزشکاران داشته باشد. باید اشاره کنم در 6 ماهه سال 1401 رقم پاداش ورزشکاران مدال آوران با حضور رئیس جمهور طی مراسمی تسویه شد و 6 ماهه دوم سال 1402 پاداش دختران قهرمان را به زودی تسویه می کنیم. تمام تلاش ما بر این است تا با فراغ بال بیشتری ورزشکاران روی ورزش حرفه ای تمرکز کنند و در این زمینه ها کمکشان می کنیم تا آرامش خاطر بیشتری داشته باشند.

کاظمی پور در خصوص ورود مجلس شورای اسلامی به حمایت از قهرمانان مدال آور، اظهار کرد: بحث اصلاحیه لایحه «سرباز قهرمان» در ردیف نوبت صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد و طرح «بانو قهرمان» در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است. یکی از مزایای موراد فوق این است؛ باتوجه به مسئولیت اجتماعی بانوان در بحث مدال آوری حساسیت باید در این زمینه بالا رود و همگی مورد حمایت قرار گیرند. به همین منظور با این طرح ها بانوان مدال آور المپیک و دارندگان سهمیه این آوردگاه برای استخدامی در دستگاه های مختلف کشور در اولویت هستند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده