سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

ساعی: هیات تکواندو البرز جزء بهترین هیات های کشور است

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در محل برگزاری لیگ منطقه دو کشور حاضر و از برگزاری مطلوب این رقابت ها ابراز خشنودی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز،هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در  جریان رقابت های لیگ منطقه دو نونهالان کشور و مراسم اختتامیه در خانه تکواندو استان البرز حاضر شد.

ساعی در گفت و گو با روابط عمومی هیات تکواندو استان گفت: هیات البرز جزء بهترین هیات های تکواندو کشو محسوب می گردد. از نزدیک شاهد عملیات های بهسازی و تجهیز سالن خانه تکواندو استان بودم که انصافا  رئیس هیات و مسئولین البرزی زحمات فراوانی در طول یک سال اخیر در جهت بهبود و پیشرفت ساختاری متحمل شدند.

رئیس فدراسیون تکواندو ادامه داد: خوشبختانه البرز در عرصه میزبانی نیز سنگ تمام گذاشته است و مسابقات با کیفیت مطلوبی در حال برگزاری می باشد
این مسئول خاطر نشان ساخت: لیگ منطقه دو نونهالان  کشور بنا به وجود تیم های مدعی و پر قدرت فینال لیگ های منطقه ای محسوب می شود و قهرمانی در این منطقه به نوعی قهرمان کشور را تعیین میکند.

ساعی تصریح کرد: با توجه به بازدید میدانی که از امکانات سخت افزاری و فضاهای تمدین و مسابقه هیات البرز داشتم،از این پس میتوانیم از خانه تکواندو البرز به عنوان پایگاهی برای برپایی اردوهای تیم ملی یاد کنیم و از امکاناتی از قبیل خوابگاه ،سالن مجهز تکواندو البرز استفاده بهینه نماییم.

وی با اشاره به برپایی اردوی تیم ملی نونهالان در استان البرز گفت: از همه مسئولین شهری و هیات تکواندو البرز صمیمانه تشکر و قدردانی مینمایم که در طول یک ماه و نیم گذشته پذیرایی تیم های ملی بودند و اردوی تیم ها به نحو مطلوبی در البرز برپا شده است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده