سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

بازدید رئیس هیات تکواندو استان بوشهر از اردوی تیم خردسالان استان در بندر محمد عامری

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر با حضور در بندر محمد عامری از اردوی تیم تکواندو خردسالان پسر استان اعزامی به رقابت های کشوری بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، سید جلال سید مردانی رئیس هیات تکواندو استان بوشهر، پنجشنبه ۱۲ مردادماه از اردوی تیم خردسالان پسر استان در بندر محمد عامری بازدید کرد.

سید جلال سید مردانی در حاشیه بازدید از اردوی آمادگی تیم تکواندو خردسالان استان با بیان اینکه حمایت ویژه از توسعه تکواندو روستایی در دستور کار است، عنوان کرد: برپایی و برگزاری اردوهای تیم منتخب استان در تقاط مختلف و بخصوص روستاها در رده های پایه از برنامه‌های اصلی هیات تکواندو استان بوشهر است.

بابک نوذری سرمربی تیم خردسالان استان عنوان کرد : این اردو به مدت دو روز در بندر محمد عامری برگزار گردید و تلاش شد تا همه شرایط برای ورزشکاران مهیا شود.

وی هدف و محور اردو را ارتقای آمادگی ورزشکاران تیم تکواندوی خردسالان استان برای حضور در رقابتهای کشوری دانست و افزود: تیم شرایط خوبی دارد و با توجه به تجربه کم بازیکنان این رده سنی در صدد هستیم اردوها و بازی های تدراکاتی با سایر استانها برگزار کنیم تا به افزایش اعتماد به بنفس گامی موثر تا موفقیت در رودیداد کشوری برداریم.

شایان ذکر است این اردو به میزبانی باشگاه ستارگان جنوب به مدیریت عابد دریانورد و همراهی امید خنسیر ، صادق گودرزی و سعید همایی به عنوان مربی برگزار شد.

بندر محمد عامری از توابع بخش ساحلی در شهرستان تنگستان استان بوشهر قرار دارد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده