سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سی و یکمین دوره یونیورسیاد جهانی دانشجویان جهان-چین؛

کیانی: سطح رقابت ها بالا بود/ برای کسب مدال المپیک می جنگم

تکواندوکار شایسته کشورمان گفت: سطح رقابت های دانشجویان جهان به دلیل امتیاز المپیک بالا بود و بهترین های جهان در این دوره حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ناهید کیانی نماینده وزن ۵۳- کیلوگرم تکواندو کشورمان در فینال رقابت های یونیورسیاد دانشجویان چین با نتیجه 2 بر صفر مقابل «پو یا سو» از چین تایپه به پیروزی دست یافت و چهارمین مدال طلای تکواندو ایران در این رویداد را به ارمغان آورد.

کیانی بعد از کسب اولین مدال طلای کاروان ایران در بخش بانوان گفت: این مسابقات به دلیل بالا رفتن امتیاز رنکینگ المپیکی برای من اهمیت زیادی داشت و تمام تلاشم این است که بتوانم از طریق رنکینگ سهمیه المپیک پاریس را کسب کنم.

او افزود: همه حریفان بازی های آسیایی من در این رقابت ها حضور داشتند و میدان یونیورسیاد قبل از بازی های آسیایی محل خوبی بود تا قبل از این بازی ها محک بخورم. 

کیانی ادامه داد: تمام توانم را در هر مبارزه ای خواهم گذاشت تا مردم کشورم خوشحال شوند و امیدوارم با مدال امروزم لبخند را به لبان آنان آورده باشم. 

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی باکو بیان کرد: سطح مسابقات بسیار بالا بود. همه ورزشکاران آسیایی و حتی برخی از تکواندوکاران مطرح اروپایی هم آمده بودند. در کل همه خوبان دنیا و مدال آوران المپیک حاضر بودند و خوشحالم که از پس آن ها برآمدم. 

کیانی تاکید کرد: با همه وجودم برای کسب مدال المپیک می جنگم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده