سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

اقدم: شاهد روند صعودی در کسب مدال های هانمادانگ نسبت به دوره های گذشته بودیم

جلال اقدم دارنده 2 مدال طلا مسابقات جهانی هان مادانگ از روند برگزاری و کسب مدال از سوی نمایندگان کشورمان صحبت هایی را بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، جلال اقدم سرمربی تیم اعزامی به هفدهمین دوره مسابقات هان مادانگ قهرمانی جهان بیان کرد: تیم کشورمان با کسب 17 مدال طلا،8 نقره و 5 برنز و افزایش تعداد مدال های کسب شده نسبت به سال 2019 عملکرد قابل قبولی را ثبت کرد.

اقدم  گفت: هفدهمین دوره این رقابت ها با حضور 3900 نفر شرکت کننده از 58 کشور جهان طی چهار روز از تاریخ 30 تیر الی 2 مردادماه 1402 به میزبانی کشور کره جنوبی برگزار شد.

وی ادامه داد: افتخارات ثبت شده از سوی نمایندگان کشورمان در بخش های قدرتی، سرعتی و رکوردی بود و خوشبختانه  نسبت به دوره های گذشته در کسب مدال روند صعودی داشتیم.

سرمربی تیم ملی هان مادانگ افزود: در مجموع 30 نفر به این رقابتها اعزام شدند و از این تعداد 21 نفر موفق شدند  در رویارویی با مدعیانی از کشور های کره،مکزیک،اسپانیا،آلمان،چین و عراق بر روی سکوهای قهرمانی قرار گیرند.

اقدم خاطر نشان ساخت: برای نخستین بار در تاریخ برگزاری مسابقات هان مادانگ این رقابتها در دو سالن مجزا به مرحله اجرایی رسید که این موضوع کار را برای کادر فنی دشوارتر می کرد،در مجموع باحضور کشورهای صاحب نام و مدعی کیفیت این رقابتها بسیار بالا بود و باعث شده بود رقابتها بسیار نزدیک و حساس پیگیری شود.

وی در پایان از حمایت های همه جانبه مسئولین فدراسیون  و در راس هادی ساعی رئیس فدراسیون،نامجو مسئول کمیته هان مادانگ فدراسیون، حمیدیان نمیانده وزارت ورزش باقری داور بین المللی اعزامی به این رقابتها تشکر کرد،ضمن آنکه از همراهی و تلاش های جمشیدی  به عنوان سرپرست تیم نیز قدرانی نمود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده