سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نامجو در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون مطرح کرد:

تشریح رویکرد مرکز جهانی کوکی وان در تهران/ کسب 17 مدال طلای هانمادانگ برای نخستین بار رقم خورد

رئیس کمیته هانمادانگ گفت: عملکرد بسیار خوبی در رقابت های جهانی هانمادانگ داشتیم و برای اولین بار توانستیم صاحب 17 مدال طلا شویم.

محمدامین نامجو با بیان مطلب فوق در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون در خصوص آزمون ارتقای دان ملی به کوکیوان اظهار کرد: آزمون ارتقای دان ملی به کوکیوان را به منظور کاهش هزینه های حضور در آزمون های کوکیوان نسبت به برگزاری آزمون در استان هایی که متقاضی میزبانی آن هستند را برگزار کردیم تا داوطلبان بتوانند در استان خود و یا نزدیکترین استان به محل زندگی شان در این آزمون شرکت کنند و دان کوکیوان خود را با امتیازات ویژه که مختص به مرکز کوکیوان در ایران است، دریافت کنند.

او ادامه داد: تکواندوکاران برای حضور در هر رویداد تحت نظر WT باید «دان کوکیوان»  داشته باشند و رویکرد فدراسیون تکواندو پس از تاسیس این مرکز در ایران این است که در راستای تسهیل متقاضیان، دریافت دان های کوکیوان به صورت استاندارد و کمترین هزینه صورت پذیرد. در دوره هایی که برگزار کرده ایم،  متقاضیانی از کشورهای عراق، پاکستان، ترکیه، افغانستان، روسیه و کشورهای عربی تمایل حضور در دوره ها را داشته اند.

نامجو در مورد برنامه های آتی کمیته هانمادانگ گفت: تصمیم به توسعه هانمادانگ داریم و قصد داریم اولین تورنمنت آزاد این رشته را در ایران برگزار کنیم. در همین خصوص صحبت هایی را با مرکز جهانی داشته ایم و موافقت های ابتدایی آنان را گرفته ایم اما باید چند جلسه با حضور ریاست فدراسیون داشته باشیم تا به جمع بندی نهایی برسیم. توسعه هانمادانگ در استان ها یکی از اهدافی است که با جدیت به دنبال آن هستیم تا کمیته های جداگانه ای را هیات های استانی به این رشته اختصاص دهند تا شاهد حضور ورزشکاران بیشتری در مسابقات باشیم.

او افزود: برای برگزاری مسابقات در داخل کشور، شورایی تشکیل داده ایم که 100 درصد قوانین را سختگیرانه اجرا می کنند تا ورزشکارانی که به رویدادهای بین المللی اعزام می شوند بهترین نتیجه را به دست آورند. از کشور های همسایه به خصوص عراق بسیار تمایل دارند که در رویدادهای داخل ایران حضور یابند و ما به آن ها قول داده ایم در صورت برگزاری تورنمنت آزاد در کشور حتما آن ها به به ایران دعوت کنیم.

نامجو که به عنوان یکی از داوران در تورنمنت جهانی هانمادانگ به میزبانی کره جنوبی حضور داشت در ارتباط با این رقابت ها بیان کرد: پس از سال 2019 این اولین دوره از تورنمنت جهانی است که برگزار شد و در این دوره 3 داور بین المللی از ایران به قضاوت پرداختند. تیم ایران هم با 30 شرکت کننده که هر کدام در 2 آیتم مسابقاتی شرکت کرد و برای اولین بار توانستیم 17 مدال طلا را برای کشور کسب کنیم. همچنین در مجموع تعداد مدال ها هم رشد بسیار خوبی داشیم.

رئیس کمیته هانمادانگ در ارتباط با تجهیزات این رشته در کشورمان بیان کرد: در رویداد جهانی که اخیرا در کشور کره جنوبی برگزار شد، از تجهیزات پیشرفته این کشور اطلاعات جمع آوری کرده ایم تا در اختیار تولیدکنندگان داخلی قرار دهیم و بتوانیم در کشورمان خودمان این تجهیزات را تولید و استفاده کنیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده