سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

حفظ جایگاه دوم جدول رده بندی لیگ برتر نوجوانان کشور توسط تیم هیات تکواندو مازندران

تیم هیات تکواندو مازندران با 4 بازی و حفظ جایگاه دوم جدول رده بندی در لیگ برتر نوجوانان باشگاه های کشور به مبارزات تا هفته هفتم پایان داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل هیات تکواندو مازندران، تیم های حاضر در  لیگ برتر نوجوانان پسر باشگاه های کشور «جام آینده سازان المپیک» (گرامیداشت شهید نادر مهدوی) دیدارهای هفته چهارم تا هفتم خود را روز گذشته جمعه در خانه تکواندو برگزار کردند. تیم نوجوانان مازندران با نام هیات تکواندو سوادکوه در 4 بازی هفته های چهارم تا هفتم موفق به کسب 3 پیروزی شد و در یک مبارزه بازی را واگذار کرد.

در نهایت توانست با کسب 18 امتیاز بعد از مس سونگون جایگاه دوم جدول رده بندی را از آن خود کند.

تیم سوادکوه در هفته چهارم به مصاف هیات تکواندو استان تهران رفت 8 بر 2 پیروز شد مرتضی رضایی به عنوان مربی برتر این هفته رسید، در هفته پنجم با تیم یزدان مبرازه کرد و 7 بر 3 این تیم را شکست داد، در هفته ششم مقابل تیم ابزار و یراق توسن با همین امتیاز بازی را واگذار کرد، در هفته هفتمنوجوانان مازنی به مصاف لوازم خانگی میکس پلاس رفتند با 7 برد و 3 شکست پیروز این مبارزات شدند.

گفتنی است، مرتضی رضایی به عنوان سرمربی، مرتضی ضیا، سروش احمدی، ایمان خادمی به عنوان مربیان، جواد امیری به عنوان سرپرست در کادرفنی تیم سوادکوه حضور دارند، مهرداد ساعدی به عنوان مدیر فنی و حمید خلیل پور به عنوان مشاور فنی در کنار تیم هستند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده