سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

بزرگی: تلاش می کنم تا در یونیورسیاد نتیجه بهتری کسب کنم

عضو تیم ملی تکواندو گفت: در جریان مسابقات بین المللی ترکیه دچار آسیب دیدگی شدم و نشان برنز گرفتم.

«عرفان بزرگی دارنده مدال برنز رقابت های آزاد ترکیه 2023» در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در رابطه با این تورنمنت اظهار کرد: این رقابت ها از سطح قابل قبولی برخوردار بود و تکواندوکاران خوبی از قاره اروپا حضور داشتند؛ تیم ملی هم خدا را شکر توانست عنوان قهرمانی را کسب کند. پیش از اعزام به تورنمنت ترکیه تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و همه بچه ها سرحال و آماده بودند و همین موضوع باعث شد تا در آنکارا عنوان قهرمانی را به دست آوریم.

او افزود: برای اولین بار که در یک وزن بالاتر در مسابقات شرکت می کردم و توانایی کسب مدال طلا را داشتم اما در دیدار دوم و مقابل «میرزویف» از اوکراین از ناحیه پا دچار مصدومیت شدم و با این حال توانستم نماینده ترکیه را در مرحله بعد شکست دهم.در نیمه نهایی درد زیادی داشتم و نتوانستم آن طور که باید به مبارزه کنم و صاحب مدال برنز شدم.

بزرگی ادامه داد: اکنون در حال ریکاوری و درمان مصدومیت خود هستم تا هرچه سریعتر تمرینات را آغاز کنم. مسابقات یونیورسیاد را پیش رو داریم که فکر می کنم کمتر از 2 هفته دیگر باید عازم چین شویم. تمام تلاشم را می کنم که قوی تر از تورنمنت ترکیه در یونیورسیاد ظاهر شوم و بتوانم به مدال خوشرنگ تری دست یابم. اعضای کادرفنی زحمات زیادی را برای تمام ملی پوشان می کشند و باید از آن ها تشکر کنم.

او در پایان گفت: همه مسابقات برای ما مهم هستند و جای اشتباه نداریم و نه تنها من بلکه همه اعضای تیم ملی به هر رویدادی که اعزام می شوند؛ تمام توانشان را به کار می گیرند تا بهترین نتایج را کسب کنند. به امید خدا در رویدادهای پیش رو هم تیم ملی دست پر به ایران باز خواهد گشت.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده