سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

عزیزی: به دنبال افتخار آفرینی در آوردگاه جهانی هستیم

سرمربی تیم ملی نونهالان پسر اعزامی به رقابت های جهانی بوسنی در رابطه با مسائل مختلف صحبت هایی را بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز،اردوی تیم ملی نونهالان پسران در استان البرز تشکیل شد.

محمد عزیزی مربی البرزی و سرمربی تیم ملی نونهالان اعزامی به رقابت های جهانی بوسنی با اعلام خبر فوق گفت: با پیگیری و همکاری های هیات تکواندو استان البرز محل تمرینات تیم ملی در این استان در منطقه صفادشت هماهنگ شد.

وی ادامه داد: اعضاء تیم ملی خود را به کادر فنی معرفی و از روز دوشنبه ۲۶ تیرماه تمرینات تیم در دو نوبت صبح و بعد از ظهر آغاز خواهد شد.

رقابت های جهانی از ۶ شهریور آغاز خواهد شد و امیدوارم در تقابل با کشورهای مدعی مانند کره ، مکزیک،آذربایجان،ترکیه که در دوره های گذشته حائز سکو شدند موفق عمل کنیم و با بهترین نتیجه به کشور بازگردیم،البته ناگفته نماند دیگر کشورها نیز تک ستاره هایی در تیم های خود دارند که امید به کسب مدال دارند.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: با توجه به اینکه رده سنی نونهالان هر سه سال یکبار تغییر میکند از لحاظ فنی نمیتوان حریف ها را آنالیز کرد و با شناخت قبلی پای به رقابتها گذاشت،اما ما با تکیه بر شناخت کلی از کشورها و سبک بازی هایشان و همچنین تکنیک و تاکنیک هایی که در این سن اجرا می گردد امیدواریم بر حریفان غلبه نماییم.

عزیزی گفت : پس از برگزاری مسابقات آزاد با حضور ۷۸۰ نفر و در دور دوم ۴۰ نفر مقام آور و منتخب کمیته فنی ،موفق به حضور در اردوی تیم ملی گردیدند.

وی ادامه داد: از آنجایی که کشور بوسنی دارای سفارت در کشور نیست و پروسه اخذ روادید ۴۵ روز به طول می انجامید باید خیلی سریع نسبت به انتخاب ده نفر اعزامی اقدام می کردیم، کادر فنی نیز مبنای انتخاب را بر اساس فاکتورهای دو دور انتخابی و عملکرد بازیکنان ،و بحث قد و وزنی گذاشت.

سرمربی تیم ملی نونهالان گفت: از نسل گذشته که به رقابت های جهانی و آسیایی اعزام شده بودند تنها یک نفر در وزن دهم در اردوی تیم ملی حضور دارد.

عزیزی اذعان داشت : البرز در این رقابتها دارای یک نماینده میباشد و آرین اکبری منش در وزن دوم به عنوان نماینده استان پای بر روی شیهاپ جانگ جهانی خواهد گذاشت.

ضمنا با توجه به تجربیات ارزشمند یوسف جنگجو که سابقه اعزام به مسابقات جهانی و آسیایی را داشتند در کنار بنده و محمد علوی به مسابقات جهانی اعزام خواهیم شد و امید آن دارم که بهترین نتیجه را کسب نماییم.

شایان ذکر است استان البرز در سال گذشته نیز در مقطعی میزبان تیم ملی نونهالان و نوجوانان بود و هر دو تیم با ارائه بهترین عملکرد موفق به کسب عنوان قهرمانی گردیدند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده