سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

عباسی: از کسب سهمیه المپیک ناامید نیستم/ برای رفتن به پاریس سخت تلاش می کنم

عضو تیم ملی تکواندو گفت: سطح فنی تورنمنت آزاد ترکیه خیلی خوب بود و در دیدار فینال هم اگر با بدشانسی مواجه نمی شدم می توانستم مدال طلا را کسب کنم.

«ابوالفضل عباسی دارنده مدال نقره رقابت های آزاد ترکیه 2023» در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص این رقابت ها بیان کرد: این دوره از مسابقات به دلیل حضور تکواندوکاران با تجربه و رنکینگ دار اروپایی و آسیایی در سطح فنی خوبی برگزار شد . این شرایط  در وزن 87- کیلوگرم نیزوجود داشت و مبارزات سختی را شاهد بودیم که تا مبارزه نهایی خوب پیش رفتم و اگر بدشانسی و اندکی مشکل داوری وجود نداشت، می توانستم به مدال طلا دست پیدا کنم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه 20 امتیاز این تورنمنت خیلی در مسیر کسب سهمیه اهمیت داشت، اعضای تیم ملی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و ضمن کسب مدال های خوشرنگ، امتیازات با ارزشی نیز به حساب خود واریز کردند. به امید خدا این روند رو به رشد برای تمام اعضای تیم ملی ادامه دار باشد.

عباسی در خصوص رقابت های گرندپری پاریس گفت: گرندپری یکی از مهم ترین رقابت های پیش رو ما در راه کسب سهمیه المپیک است. در صورت قرار گرفتن در لیست اعزام تیم ملی، تمام تلاشم را می کنم تا با اعزام به این رقابت ها مدال خوبی را کسب کنم و یک گام به کسب سهمیه المپیک 2024  نزدیک شوم. گرندپری پاریس 60 امتیاز دارد و هر تکواندوکاری که بتواند به مدال طلا دست یابد در جایگاه رنکینگش بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

ملی پوش ایران در خصوص شرایط خود برای کسب سهمیه المپیک عنوان کرد: ناامید نیستم و هنوز هم می توانم با کسب امتیازات لازم و ارتقا جایگاه خود در رنکینگ، سهمیه المپیک را به دست آورم. تمام توانم را می گذارم تا در رویدادهایی که اعزام می شوم، نتایج مطلوبی را کسب کنم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده