سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سلیمی: تمام تمرکز روی مسابقات یونیورسیاد است/ عملکرد تیم ملی در ترکیه خیلی خوب بود

عضو تیم ملی تکواندو گفت: در هر رویدادی که شرکت می کنیم باید با کسب امتیازات لازم خارج شویم و از این به بعد تمام تمرکزم روی مسابقات یونیورسیاد است.

«آرین سلیمی دارنده نشان طلای رقابت های آزاد ترکیه 2023» در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص این رقابت ها اظهار کرد: سطح مسابقات خوب بود، اغلب کشورها با بهترین نفرات خود در این رقابت ها حضور یافتند. به همین دلیل اعضای تیم ملی یک تورنمنت خوب و سطح بالا را تجربه و امتیازات ارزشمندی هم کسب کردند.

او ادامه داد: تکواندوکاران مدعی در تمامی اوزان و در هر تورنمنتی با آمادگی بالا و برای کسب امتیاز به میدان می روند. شرایط تکواندوکاران در رنکینگ المپیکی خیلی حساس است و همین موضوع باعث شده که هر تورنمنتی شرایط خاص خود را داشته باشد. یک امتیاز هم در این مسیر خیلی اهمیت دارد. همه به این موضوع واقف هستند و جای هیچ اشتباهی در این ماه های باقی مانده تا المپیک نیست.

دارنده به مدال برنز جهان افزود: تیم ما هم به لطف خدا در ترکیه عملکرد خیلی خوبی داشت حتی ابوالفضل عباسی و مهران برخورداری هم که به مدال نقره دست یافتند می توانستند طلایی شوند، اعتقادم بر این است که بعضی از بچه ها با بدشانسی و ناداوری مواجه شدند اما در مجموع عملکرد تیم را می توان مثبت ارزیابی کرد.

سلیمی در پایان گفت: برای اولین بار در وزن 87+ کیلوگرم در مسابقات حضور یافتم و از عملکردم رضایت کامل دارم. امیدوارم در مسابقات آینده هم انتظارات کادرفنی را برآورده کنم. از این به بعد تمام تمرکزم روی مسابقات یونیورسیاد است و به امید خدا با کمک های اعضای کادرفنی و حمایت هایی که از سوی ریاست فدراسیون می شود بتوانیم در یونیورسیاد هم با تداوم روند رو به رشد خود دل مردم ایران را شاد کنیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده