سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

برخورداری: با وجود مصدومیت، از عملکردم در تورنمنت آزاد ترکیه رضایت دارم

عضو تیم ملی تکواندو گفت: با وجود آسیب دیدگی پیش از شروع رقابت های آزاد ترکیه، موفق شدم همه رقبای خود را شکست دهم و به نشان نقره دست پیدا کنم.

«مهران برخورداری» دارنده مدال نقره رقابت های آزاد ترکیه 2023 در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص این رویداد، عنوان کرد: پیش از آغاز بازی ها در زمان گرم کردن دچار مصدومیت شدم و تمام تلاش کادر فنی و پزشک بر این بود تا خون ریزی ابروی شکسته ام، قطع شود. خدا را شکر  تا حدودی این موضوع انجام شد و با استفاده از تجربیات و البته آمادگی ذهنی مسابقات خود را یکی بعد از دیگری دنبال کردم. موضوع هم این بود که این مصدومیت تشدید نشود.

وی ادامه داد: پیش از این در رقابت های گرندپری رم هم دقیقا چشمم دچار آسیب شد و در فینال آن مسابقات همانند آزاد ترکیه برابر «صالح الشرابتی» با چشم مصدوم قرار گرفتم. الشرابتی واقعا تکواندوکار باهوشی است و البته از تجربیات نایب قهرمانی المپیک توکیو و رویدادهای مختلف به خوبی استفاده کرد. در مسابقات آزاد ترکیه همانند گرندپری رم تا ثانیه های پایانی از او پیش بودم اما باز هم این مصدومیت و البته اتفاقات مبارزه باعث شد تا برابر او با نتیجه نزدیک شکست بخورم و به نشان نقره برسم. هدفم بر این است تا در رویدادهای پیش رو این حریف اردنی را شکست دهم. 

برخورداری در ادامه در خصوص داوری رقابت های آزاد ترکیه عنوان کرد: به نظر من داوری رقابت ها در سطح قابل قبولی نبود؛ اخطارهای بی مورد زیاد بود و و ضربات مشت محرزی که منجر به امتیاز بودند از سوی داوران با امتیاز همراه نمی شدند که یک خلاء بزرگ به حساب می آمد.

دارنده مدال نقره آزاد ترکیه با اشاره به از سرگیری اردوهای تیم ملی، اظهار کرد: خدا را شکر اردوها با برنامه و نظم خاصی پیش می رود و از روز چهارشنبه هم در دور جدید تمرینات تیم ملی شرکت می کنیم. تاثیر تمرینات تیم ملی در رقابت های ترکیه مشهود بود و روی نقاط قوتم بهتر توانستم تمرکز کنم. امیدوارم این روند رو به رشد در یونیورسیاد چین هم ادامه دار باشد و بتوانیم به مدال های خوشرنگی دست یابیم.

وی در پایان درباره ارتقای جایگاهش در رنکینگ المپیکی ماه ژوئیه، عنوان کرد: امتیازات تورنمنت های گذشته تاثیر خوبی روی جایگاهم داشت و صعود قابل قبولی در جدول داشتم.  مطمئنا مسابقات پیش رو هر کدام برای ما در ارتقای رنکینگ سرنوشت ساز است. مطمئن باشید برای اینکه بین 5 نفر برتر رنکینگ المپیکی قرار بگیرم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده