سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

2 طلا حاصل تلاش نمایندگان البرز در رقابت های آزاد بین المللی ترکیه

چهار هوگوپوش البرز در دو بخش مردان و زنان در مسابقات آزاد ترکیه به مصاف حریفان رفتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، دهمین دوره مسابقات بین المللی آزاد ترکیه با حضور ۱۷۸۷ تکواندوکار از کشورهای مختلف در سالن «طاها آکگل» شهر آنکارا برگزار و دو نماینده استان البرز مهدی حاجی موسایی و ابوالفضل زندی صاحب دم مدال طلا این دوره از رقابتها شدند.

مهدی حاجی موسایی هوگوپوش وزن ۵۴- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، «حسن ایاز» از ترکیه را ۲ بر صفر از پیش رو برداشت و سپس با همین نتیجه «قیصر» از قزاقستان و یک تکواندوکار از ترکیه را با نتایج مشابه از پیش رو برداشت و راهی دیدار نهایی شد. وی در مبارزه پایانی برابر «کاموغلو» از کشور میزبان با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و به نشان طلا دست یافت.

در وزن ۵۸- کیلوگرم ابوالفضل زندی دیگر نماینده استان نیز در دور نخست استراحت داشت و در ادامه «سلیمان» از لیبی و «آکشوی» از ترکیه را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد. وی در مرحله یک چهارم نهایی و در مبارزه با «یارلی» از ترکیه با نتیجه ۲ بر یک صاحب برتری شد. نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی کاپلان دیگر تکواندوکار ترکیه ای را ۲ بر صفر شکست داد. وی برای کسب مدال طلا باید با نماینده مولداوی در مبارزه پایانی شرکت می‌کرد که به دلیل حاضر نشدن حریف، عنوان نخست و مدال طلا را به خود اختصاص داد.

در بخش مردان ۲۳۰ تکواندوکار به رقابت پرداختند که تیم ملی کشورمان با کسب 4 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز موفق به کسب عنوان قهرمانی گردید.

شایان ذکر است در بخش زنان نیز یلدا ولی نژاد و زینب اسماعیلی نیز در این رقابتها حضور داشتند که هر دو با شکست از حریف ازبکستانی از دور رقابتها کنار رفتند.

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده